רעש, צעקות וחסימת מדרכות: כך עובדים עובדי תברואה בעיר

התושבים לא מפסיקים להתלונן, ולא מבינים מדוע פעולה פשוטה כמו פינוי האשפה הופכת לסיוט מתמשך

פורסם בתאריך: 30.10.17 09:05

תושבים מרחבי ראשון לציון מתלוננים על רעש וצעקות מצד עובדי התברואה, חסימת מדרכות והשארת הפחים ברחובות באופן המסכן עוברי אורח. הבעיה חמורה במיוחד בשעות האיסוף של ילדים מבתי הספר והגנים, כאשר אלה נאלצים לאלתר את דרכם באופן מסוכן עקב המדרכות החסומות.

תושבים מספרים על פניות חוזרות ונישנות למוקד 106 במהלך תקופה ארוכה, אך עד כה לא נראה שהפניות מטופלות באופן רציני והבעיה נמשכת.

לטענת התושבים זמן החסימה של המדרכות מגיע לפעמיים לכשעתיים, כשפעמים רבות נאלצים התושבים עצמם להזיז את הפחים בחזרה למקומם על מנת שיוכלו לעבור ולהמשיך בהליכה בלי לעבור את הכביש.

כך, למשל, ציין אחד התושבים: "גועל נפש, סיכון חיי אדם במיוחד של הילדים שלנו שנאלצים לרדת מהמדרכות לכביש וכל זה רק כדי שיהיה נוח וקל לעובדי העירייה. מה הבעיה להחזיר יש את הפח לאותו המקום?".

תושב נוסף טען כי ״יש את אלו שמוציאים את הפחים המלאים בבוקר ושמים אותם על המדרכה ואחר כך מגיעים אלו עם האוטו זבל שמרוקנים את הפח ופשוט זורקים אותם על המדרכה בסגנון של מה שיוצא אני מרוצה ורק כעבור כמה שעות עובר עוד מישהו להחזיר אותם לחדר זבל. זה קורה בכל יום שיש בו פינוי זבל״.

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר