הכי מלכה: גם הקהילה הרפורמית רוצה טקס קבלת שבת

הרבה תמרה שיפרין מקהילת אחוות ישראל והתנועה הרפורמית תוביל את הטקס האלטרנטיבי שיתקיים בעיר מדי חודש

פורסם בתאריך: 29.10.17 17:24

העירייה תחל מיום שישי הקרוב ביוזמה חדשה: קבלת שבת של התנועה הרפורמית בעיר. במסגרת הפעילות החדשה מוזמנים כל תושבי העיר מכל רבדי האוכלוסייה ומכל הגילאים – לקבל את השבת יחד בשירים.

החל מיום שישי הקרוב, בשעה 16:30, תתקיים קבלת שבת מוזיקלית אחת לחודש בבית העם. מדובר באירוע שמשלב בין מסורת לתרבות ישראלית עכשווית. קבלת השבת תתנהל בהנחיית הרבה תמרה שיפרין מקהילת אחוות ישראל והתנועה הרפורמית. באירוע ישולבו שירים, הדלקת נרות, קטעי תפילה וקידוש.

חברת המועצה קרן דנה ג'דה, מחזיקת תיק התרבות: "אירוע קבלת השבת ישתף ויגייס קהילה אחת תחת נושא השבת, החשובה לכולנו. זה מיזם קהילתי מבורך".

 

"הרעיון הזה מיועד אמנם לכל אדם באשר הוא, אבל אנוי מעריכה שיותר ויותר חילוניים יתחברו אליו. כמחזיקת תיק התרבות, אני יושבת עם אנשי החברה העירונית כל הזמן ודנים ברעיונות לפעילות חברתית ותרבותית. הרעיון הזה עלה, ותפס. שמענו על היוזמה הזו שמתקיימת בערים אחרות, ואנו נשמח ליישם אותה גם אצלנו. אני מקווה ומאמינה שתושבי העיר יתחברו, יבואו ויאהבו. אנו אמנם מתחילים במינון קטן של מפגשים, אחת לחודש, אבל לפי ההיענות נגביר בהמשך", הוסיפה דנה ג'דה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר