הכינו את הארנקים: 3000 מטר ומוצרים החל מ2.5 שקל

אלפי מטרים של מוצרים לבית במחירים נמוכים, ברשת לואו קוסט חדשה שהגיעה לעיר ותילחם על הכיס שלכם

פורסם בתאריך: 19.12.21 10:01

בשורה משמחת לאוהבי הקניה הזולה בראשון לציון: אחרי שישה סניפים נחנך בתחילת השבוע הסניף השביעי של רשת מוצרי "הכל לבית" הזולים בארץ "בום" בניהולו של המנכ"ל ואיש העסקים אמיר להב. הסניף החדש ממוקם במתחם סטוצ'י


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זהו סניף הדגל של רשת המרכולים הזולים "בום", הוא הגדול בסניפים ומשתרע על פני כ-3000 מ"ר ובהם עשרות אלפי מוצרים במבחר ומיגוון עצום. מנהל התפעול של הרשת אסף טיאר אמר כי בסניף החדש כשיגיע למלוא התפוסה יעבדו כשמונים עובדים שישרתו את הציבור הרחב שאמור להגיע מראשון לציון, בת-ים ורחובות.

מדובר כאמור בסניף השביעי של רשת הכל לבית "בום" שמטלטלת את השוק הישראלי. הסניף הראשון של הרשת נפתח לפני כשנתיים וחצי בבאר-שבע ולאור ההצלחה שלו  –  נפתחו סניפים נוספים של "בום" ברחובות, ברמלה באשדוד בנשר חדרה ועכשיו גם בראשון לציון.

מאות לקוחות מילאו את הסניף החדש מרגע הפתיחה וכך מידי יום. הלקוחות הראשונים  יכלו להתרשם מהמבחר העצום של המוצרים שנפרש לפניהם, כאשר מחיר הפריטים נע מ-2.5 שקלים לכמה עשרות שקלים בלבד. זוגות צעירים יכולים לחסוך כסף רב ברכישת ציוד ולאבזור הבית שלהם כאן ב"בום".

כמו כן אפשר למצוא בחנות מחלקות שונות כמו מוצרי חשמל מקררים וטלוויזיות במחירים ללא תחרות וגם שפע עצום  של מוצרים חדפעמיים, כלי בית ומטבח, מוצרי טקסטיל וכל מה שנחוץ לארגון ימי הולדת, שבתות חתן, אירוסין חינות ואירועים שונים. "ואנחנו לא מתפשרים על האיכות", מדגיש  מנהל הסניף שמעון כהן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר