גן ילדים. אילוסטרציה
גן ילדים. אילוסטרציה

באמצע היום: הגננת ואשת צוות בגן נגררו לאלימות פיזית לעיני הילדים

הגננת ומפעילת החוג נקלעו לקרב פיזי אלים למול עיני הילדים הקטנים ואז הגיעה המשטרה

פורסם בתאריך: 25.10.21 09:30

לכזה מחזה אף ילד לא ציפה: באמצע היום רגע לפני שנת הצהריים, התגלה מחזה מבעית, הגננת ומפעילת החוג החלו לריב זו עם זו בויכוח שהתפתח לאלימות פיזית לעיני הילדים שבכו בהיסטריה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול (ראשון) התחיל עוד יום שגרתי בצהרון המשותף לגן גן שיר נולד וגן חרוז וצליל בשכונת רמז בעיר, אלא שהשגרה הופרה במהרה כשמפעיל החוג והגננת החלו להתווכח בקולי רולות והויכוח הגיע מהר מאוד לאלימות פיזית. "הגעתי לצהרון בשעות אחר הצהריים לקחת את הילד שלי ואז ראיתי ניידות משטרה מסביב לצהרון, בשלב הראשון נבהלתי וחשבתי שקרה משהו לילדים" אומרת אחת האמהות ומוסיפה "מהר מאוד שמעתי המון רחש מסביב  מצד הורים שדיברו על ארוע אלימות בגן בין הגננת למפעילה. היינו שם בשוק, איך בכלל זה הגיע למצב הזה ואז הסצבר שכל זה קרה מול הצוות והילדים שלנו שממש היו עדים למחזה המבעית הזה. מדובר בילדים בני 3/4 שמי יודע איזה טראומה זה הותיר בהם"

אמא אחרת סיפרה ל"השקמה ראשון לציון" כי "כי כאילו כדי להוסיף חטא על פשע הגננת עוד כתבה לנו בקבוצה של ההורים שהמפעילת חוגים כבר לא תחזור לגן, כאילו זה כבר משנה למישהו, הנזק נעשה הילדים מפוחדים וכל שעות אחר הצהריים הם דיברו על זה בבית וניכר שזה השפיע עליהם מאוד".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: אנו רואים בחומרה רבה כל מעשי אלימות מכל סוג ובפרט כשהוא מתרחש בתוך מסגרת חינוכית. מבירור ראשוני עולה כי בין מדריכת החוג למפעילת הצהרון היו חילופי דברים אלימים.החברה העירונית תזמן לשימוע את ספק החוגים על מנת למצות את בירור המקרה עד הסוף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר