ליאל אבן זהר
ליאל אבן זהר

ליאל אבן זהר: "חרם הוא בריונות לכל דבר אני פונה לכולנו, חישבו טוב לפני שתכתבו עלבונות בוטים"

בעקבות השיח המתלהם ברשתות פנתה אבן זהר להורים ולתלמידים וביקשה למתן את השנאה והרוע ולמגר את תופעות החרם

פורסם בתאריך: 17.10.21 05:16

בעקבות השיח המתלהם ברשתות, החליטה אמש (שבת) עו״ד ליאל אבן-זהר ממ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך להעלות פוסט עם התייחסות שלה לדברים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני שומעת מהמנהלים את הקושי, וההפתעה בהתמודדות עם מה שהיה צריך להיות מובן מאליו: השגרה. גם חלק מהשיח בפייסבוק תוקפני, אלים. רווי כעס, יצרים,  ועולה לפעמים כדי עלבונות והתכתשויות ברשת. ילדינו חווים זאת.כולנו מוקיעים חרם. אנחנו צריכים להוקיע גם את דרך ההתבטאות הפוגענית שהפכה להיות שגרת הרשת" היא כתבה והוסיפה  "אני פונה לכולנו, חישבו טוב לפני שכתבתם עלבונות בוטים על צוותי חינוך והוצאתם את הכעס בשערי העיר הוירטואליים,זה הרגיע אתכם לרגע, אבל יחזור גם לילדיכם, שרואים כיצד אתם חושבים, מדברים וכותבים,אם יש משהו קשה וחשוב לומר, למה שלא תנסו קודם, כמו פעם, שיחת טלפון או מייל או פגישה אישית עם הממונים במוסד או בעיר? ואולי מדי פעם, תכתבו מילה טובה ברשת על הצוות החינוכי? כך תלמדו את ילדיכם להכיר גם בטוב"

והוסיפה: "חרם הוא בריונות לכל דבר. כך גם אלימות מילולית ברשת או בקבוצות ווצטאפ. המודעות להשלכות של חרם והפגיעה בילדים אמנם הלכה וגדלה בשנים האחרונות, אך תופעת החרם הקשה עדיין כאן, והבעיה מתעצמת בעולם הוירטואלי שמייצר בקלות מידור מקבוצה או פתיחת קבוצות נפרדות מילדים ומבודד אותם מההתרחשות החברתית.

אני פונה מכל ליבי להורים שקוראים זאת: כבר ראינו בעבר כיצד בידודים ואכזריות של ילדים כלפי ילדים אחרים הובילו ילדים לקשיים נפשיים ואף לפגיעה עצמית. אל תאפשרו לילדים שלכם לגרום זאת , ואל תתנו לילדים אחרים לפגוע בילדיכם.

זו צלקת נפשית שלוקח לה זמן רב להחלים. כולנו בעיריית ראשון לציון בהובלת רז קינסטליך ראש העירייה, יחד עם מנהל החינוך וצוותי החינוך, והשותפים שלנו בפיקוח וועדי ההורים, פועלים כדי לסייע בעקירת התופעה הזאת מהשורש, ורוצים שזו תהיה משימה עירונית. רק יחד נמגר זאת, ונאמר לא לחרם ובריונות״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר