חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף, מזון טיפוח ולייף סטייל

פורסם בתאריך: 31.7.21 21:36

ספרינג משיק לראשונה בישראל קטגוריה חדשה של משקאות שייק פרי, טבעי ומפנק בבקבוקי פרימיום אישיים ובקרטוניות 1 של ליטר.  בסדרה, שלושה שילובי טעמים אקזוטיים, מפנקים ועשירים בפרי:אננס מנגו פסיפלורה,בננה תמר תפוז ובננה אננס קוקוס פירות יער,כל המשקאות בסדרה הם ללא תוספת סוכר,ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

41 שנה לאחר המצאת הביסלי מושקת, סדרה חדשה בשם ביסלי פריסטייל המאופיינת בצורות פתוחות, שטוחות, גליות ולא מוגדרות.הצורה החדשה מייצרת מרקם מחוספס וקראנצ'י במיוחד, אשר מדגיש את הטעמים והתיבול העז שכה מזוהה עם  החטיף. בשלושה טעמים: חמוץ חריף, על האש, בצל מעושן.

אסם משיקים מהדורות מיוחדות של פתיתים לקראת הקיץ ובינהם פתיתים בסגנון אסייתי,פתיתים עגבניות: פתיתים עם 15% מחית עגבניות שנמצאת כבר בתוך הבצק ופתיתים עם עדשים עשירים בסיבים תזונתיים וחלבון למנה.

חברת "תבואות", משיקה טחינות גולמיות אורגניות, בבקבוק לחיץ: טחינה משומשום אתיופי, וטחינה עם שום. הטחינות מיוצרות אך ורק מ-100% זרעי שומשום אורגני שגודלו ללא חומרי הדברה, דשנים כימיים או רעלים.

סוגת מרחיבה את סדרת קסמי האפייה ומשיקה לראשונה קמח כוסמין עדין ואוורירי בתוספת חומרי התפחה.

Lenor משיק מרכך כביסה מרוכז בניחוח פרחי בר וגרגירי יער טרופי. הוא מותאם לשימוש בכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומשאיר את הבגדים רכים ונעימים מבלי להותיר על הבד שאריות כימיקלים העלולים להזיק לעור. בנוסף, הודות לנוסחה החדשנית והמתקדמת, מעניק המרכך ריח הנשאר עד כשבוע על הבגד, לרבות מצעים וכלי מיטה. הרכות מספקת תחושת נוחות, מונעת קמטים ומקלה על הגיהוץ.

סנו משיקה מוצר נוסף בסדרת סנו JET+ המצליחה: מתז לניקוי כללי והשמדת חיידקים בתוספת שמן עץ התה ובניחוח אקליפטוס מרענן. סנו ג'ט פלוס שמן עץ התה מנקה, מחטא וקוטל 99.9% מהחיידקים, מבריק משטחים ומתאים למגוון אביזרים ומותיר ניחוח מרענן של אקליפטוס.

מותג הקוסמטיקה של ד"ר דבור מציג:סרום אלוורה וחומצה היאלורונית לשיפור ומיצוק מראה העור. הסרום החדש במרקם ג'לי ללא שמן, בשילוב ייחודי של ויטמינים צמחיים עם חומצה היאלורונית ואלוורה משובחת,העור נראה שוב רענן, צעיר ונינוח.

המותג הבינלאומי IL MAKIAGE משיק את MAGIC MOISTURIZING SUN FOAM FACE & BODY :מוצר טיפוח חדש לפנים ולגוף, מוס לחות טבעי, לפנים ולגוף, המעניק שיזוף אחיד, בעל מראה טבעי בתוך דקות. מטפח את העור ומכיל מרכיבים טבעיים ומזינים. בעל נוסחה מתקדמת וייבוש מהיר.

לאחר 3 שנים של פיתוח ללין גאה להשיק את קולקציית Botanical Boost Skincare , מבוססת על שילוב סינרגטי של מרכיבים בוטניים, מעושרת בתמציות צמחים הידועות ביעילות מוכחת לעור בריא, קורן ונעים למגע, אשר פותחה על טהרת ה- Clean Beauty ,0% פרבנים, 0% SLS,  0% שמן מינרלי, 0% סיליקונים.

הקולקציה פותחה תוך מחשבה על חוויית טיפוח פרסונלית המתאימה למגוון סוגי העור והגילאים. ניתן להתאים את חווית הטיפוח האישית על פי צרכי העור והעדפה ובכך ליצור חוויית פינוק ורוגע.

בקולקציה שני רכיבים עיקריים: לוטוס וורדים מאזור הפרובנס. שילוב שני הרכיבים יחד בפורמולות בתוספת צמחים ייחודים, מעצימים את חוויית הטיפוח ומעניקים לעור יכולת התחדשות מופלאה.

פרח הלוטוס הינו צמח אייקוני המסמל טוהר, יופי ושלמות. ידוע בסגולות ההרגעה וההתחדשות שלו ומסייע להעלות את רמת החומצה ההיאלרונית והקולוגן הטבעי של העור, לשיפור הלחות ותחושת הרכות.
ורדים מאזור הפרובנס (רוזליס) הינם סמל לנעורים וליופי נצחי בזכות התכונות האנטי אוקסידנטיות (הגנה מפני נזקי סביבה) ואנטי אייג'ינג (מעכבי הזדקנות) המובהקות ויכולתו לסייע לעור להתחדש ולהבריא את עצמו למראה אחיד, זוהר ומלא חיים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר