צילום: גיא מגל
צילום: גיא מגל

הקורונה לא עצרה את השיפור: ממוצע הזכאות לבגרות בתיכונים העירוניים עלה מעל 95 אחוזים

ממוצע הזכאים לבגרות בקרב 12 התיכונים המקיפים בעיר עלה השנה מעל 95 אחוזים, והציג שיפור של 4 אחוזים מהשנה שעברה למרות משבר הקורונה; מחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן-זוהר: "זו תפיסת עולם ערכית לפיה לא מוותרים על אף ילד או ילדה"

פורסם בתאריך: 4.5.21 07:58

הישג אדיר למערכת החינוך העירונית. ממוצע 12 המקיפים בראשון לציון עומד 95.28%. הנתון מרשים עוד יותר שמדובר על שנת הלימודים תש"פ, שהסתיימה ב-2020, שנת משבר הקורונה, אז למדו התלמידים מרחוק. יתר המספרים מרשימים לא פחות. מדובר בעלייה של כארבעה אחוזים משנת הלימודים הקודמת (תשע"ט), אז עמד הממוצע על 91.69%.

שני מקיפים, מקיף ב'- ממלכתי דתי ומקיף ה' "אמירים, השיגו ציון של- 100% זכאות לבגרות. כל המקיפים בעיר עומדים על 90% זכאות לבגרות ומעלה ותשעה מהם חצו את ה-95% זכאות. כל הנתונים האלו כוללים את כיתות חינוך מיוחד בבתי הספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השיפור בממוצעים ניכר בעיקר בשנתיים האחרונות, כך למשל מקיף י' אבני החושן עמד לפני שנתיים על 78.7% זכאות והשנה השיג ממוצע של 95.4%, עלייה של 16.7% גם מקיף ו' "טביב", עמד בשנה שעברה על 85.2% והשנה על 94.5%. יש לציין כי האולפנא, בה לומדות כ-300 תלמידות, מחזק עטוד יותר את הממוצע העירוני עם 100% זכאות לבגרות.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן-זהר, המחזיקה בתיק החינוך והתרבות אמרה להשקמה ראשון לציו כי: ״בראשית הקדנציה שמנו לנו יעד, ראש העירייה ואני, יחד עם מנהלי וצוותי בתי הספר, להביא את המקיפים שלנו ל״מועדון ה 90 ״ בדרך ל״מועדון ה 100״. אין זו זכאות או מצוינות לימודית בלבד, אלא תפיסת עולם ערכית לפיה לא מוותרים על אף ילד או ילדה, ומאפשרים להם לסיים בית ספר תיכון ולהמשיך הלאה ללימודים גבוהים" ומוסיפה "בתי הספר שלנו נמדדים בתמונה רחבה של ערכים, עשייה חברתית ובמזעור נשירה והעתקה. ההישגים הנהדרים של כולם, ללא יוצא מהכלל, מדברים בעד עצמם ונובעים מעבודה מעמיקה, יסודית ובעיקר – מהלב, של הצוותים החינוכיים שלנו, בהנהגת המנהלות והמנהלים, מנהל החינוך, ראש המנהל אטי אדר, ראש האגף העל יסודי פזית שרון, השותף ממשרד החינוך- המפקח יורם שמחה, וכל העושים במלאכה מהמעון ועד התיכון. אנחנו גאים מאוד בכולם וכמובן בתלמידינו שהצליחו לעבור את משבר הקורונה, מודים להם מקרב לב, ובטוחים שבשנים הבאות ישאו כל המאמצים , התקציבים וההשקעה העצומה של כולנו פירות , וראשון לציון תוביל את החינוך בישראל״.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "ראשון לציון בכיוון הנכון. הנתונים המרשימים האלו לא רק מצביעים על הצטיינות התלמידים והתגייסות צוותי ההוראה לכל תלמיד, הם גם מצביעים בגרות רגשית ומודעות של התלמידים שהחליטו לקחת את עצמם בידיים בעיצומה של הקורונה והבינו את החשיבות של הלימודים לעתידם. ישר כוח למינהל החינוך, המנהלים וכל צוותי ההוראה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר