(צילום: אבי קקון, אלון אברי)
(צילום: אבי קקון, אלון אברי)

המשנה לראש העיר מזרחי על פארק האטרקציות החדש: "יש בהחלט למה לחכות"

עידן מזרחי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים והאגמים, מספר על פארק האטרקציות הענק שהוקם ב"חי כיף" העירוני במיוחד לכבוד חג הפסח, וצפוי להיפתח לציבור לפני תחילת עונת הרחצה

פורסם בתאריך: 10.3.21 07:53

עידן מזרחי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים והאגמים האחראי בין היתר בתפקידו על מתחם "החי כיף" העירוני, מספר בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" על פארק האטרקציות הענק שהוקם במיוחד לכבוד חג בפסח, אשר מתכונן כעת לפתיחתו לקראת עונת הרחצה.

"האמת שזה מרגש אותי" מספר מזרחי, חבר המועצה הצעיר ביותר ותושב העיר מיום היוולדו, "החי כיף חוגג השנה 33 שנים ואנחנו בני אותו גיל, כילד נהגתי לפקוד את המקום וכמבוגר אני אמון על המקום למען הדורות הבאים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדבריו, בשנתיים האחרונות הושקעו ב"חי כיף" תקציבים רבים על מנת לשדרג את הגן לטובת בעלי החיים המתגוררים בו. "הכלובים שהיו סימן ההיכר של הגן הוצאו ברובם ובמקומם הקמנו תצוגות פתוחות, נגישות ומזמינות יותר לקהל המבקרים כדי שחווית הביקור תהיה מהנה יותר".

"כמו כן, הגדלנו את האגם שבמרכז הגן ומיקמנו בו את משפחת קופי העכביש, בנינו תצוגה חדשה של קופי לאמור המזמינה את המבקרים להיכנס פנימה לתוך עולמם ולחוות את שיגרת חייהם המופלאה. החצר האפריקאית הורחבה ובנינו תצוגה מרשימה גם לחוטמנים. כרגע, בגלל הנחיות הקורונה, כל זה עדיין פחות אפשרי".

במסגרת השדרוג הפך החי כיף חלק מתוכנית הלימודים של בתי ספר רבים בארץ במסגרתה התלמידים מגיעים, מטפלים בבעלי החיים ולומדים עליהם. איך זה קרה?

"למעשה זה משהו שחלמנו עליו לאורך כל השנים, המקום מאגד בתוכו מגוון של בעלי חיים ובשלב מסוים זה הפך להכרח, כשקיבלנו את הפניה הראשונה מצד בית ספר ידענו שזה יקרה שוב ושוב והיום אנחנו מקיים עשרות מפגשים כאלה מדי חודש".

מהי פעילות ה"חי כיף לנד" שמתקיימת בפסח?

"לרגל פסח הקרוב נוסף אל ה"חי-כיף" פארק אטרקציות ענק שכולל מתחם דינוזאורים עם דינוזאור ענק שמסתובב, סדנאות קרקס, מתנפחי ענק , מתקן נינג'ה ענק ואטרקטיבי, מתחם צילומי סלפי טיק טוק, דוכני יריד, מעגל ועוד.. אגב, יש עוד תוכניות גדולות למתחם החי כיף ביניהם בעתיד הקרוב מאוד אנו מתכננים לבנות תצוגה חדשה לתנינים וללוטרות. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לרז קינסטליך, ראש העיר ראשון לציון על התמיכה, התקציב והאמון שנתן ל"חי כיף" והפיכתו למתחם חוויתי לכל המשפחה".

אתה גם מחזיק תיק החופים האגמים. מה צפוי לנו השנה בחוף הים?

"עונת הרחצה עתידה להיפתח כסדרה ואנחנו מניעים בימים אלה על כל מיני שינויים שיהיו בחוף הים לטובת התושבים, אני לא רוצה לצאת בהצהרות שונות ועדיף לתת לעיניים לראות את השינויים המבורכים. יש בהחלט למה לחכות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צחי

    האטרקציה האמיתית היא התעלול שנעשה בכניסה לחניה של חוף הים. תושבי ראשל"צ רבים שהגיעו לשם בשבת גילו שהמחסום אינו מתרומם באופן אוטומאטי למרות תו התושב על המכונית. רשמית המדיניות לא שונתה , החניה עדיין בחינם לתושבי העיר ומי שמציג קבלה יכול לקבל את כספו בחזרה. כנראה שיודעים שהרוב פשוט ישלמו בלי לקבל החזר וקופות העיריה והזכיין יתמלאו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר