קורונה
צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א

כמעט 1,500 חולים פעילים – בדיקות ללא עלות או הפנייה ייערכו לתושבי העיר לאורך כל השבוע

התחלואה בעיר נשארת גבוהה עם 1,496 מקרים פעילים מאובחנים של חולי קורונה ו-2,841 מתושבי העיר בבידוד; בתגובה, העירייה ופיקוד העורף יפעילו את מוקדי הבדיקות העירוניים בכל ימות השבוע, כולל בדיקות "דרייב אין" המתאימות לנמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 8.2.21 08:01

התחלואה בראשון לציון ממשיכה לעלות, כאשר במהלך היממה האחרונה אובחנו בעיר 1,496 מקרים של חולים פעילים, זאת במקביל ל-2,841 תושבים הנמצאים בבידוד וממתינים לתוצאות בדיקותיהן. כעת, לאחר שהגבלות הסגר הופחתו אמש (א', 7.2) בחצות, העיר מוגדרת כתומה על פי ציון הרמזור.

הנתונים מראים כי ישנן מספר שכונות בעיר בהן נרשם שיעור גבוה במיוחד של חולים. בשכונת רמת אליהו אובחנו 164 חולים, בשכונת נאות שקמה אובחנו 86 חולים, בשכונת הראשונים והאירוס אובחנו 74 חולים ובשכונת רביבים מרום ראשון אובחנו 64 חולים. כמו כן, יוצאת דופן שכונת נרקיסים ונוריות בה לא אובחנו כלל חולי קורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


העלייה בתחלואה נמשכת למרות ובמקביל לעלייה בכמות המתחסנים, כאשר אמש (א', 7.2) עמד מספר המתחסנים בעיר על 117,669 איש – מתוכם 71,462 תושבים כבר התחסנו במנת החיסון השנייה. בסך הכל, לפי נתוני העירייה, כ-48 אחוזים מתושבי העיר התחסנו במנת החיסון הראשונה.

בעיריית ראשון לציון קיים חשש לפיו ההקלה בהגבלות הסגר, שנכנסה לתוקפה אמש בחצות, צפויה לגרום לעלייה נוספת בתחלואה. לכן, במהלך השבוע הקרוב הודיעו העירייה ופיקוד העורף כי ייערכו בדיקות לתושבי העיר ללא תשלום או הפנייה בכל ימות השבוע.

במהלך חמשת הימים הראשונים, מהיום (ב', 8.2) ועד יום שישי (12.2) הקרוב, יפעלו הבדיקות בשיטת "דרייב אין" ויתקיימו בצד המזרחי של חניון היס-פלנט. בימי החול (ב'-ה') יפעל הדרייב אין בין השעות 09:00-17:00 וביום שישי בין השעות 09:00-14:00.

חשוב לציין כי המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן עבור כאלו הנמצאים בבידוד. בעת ההגעה לבדיקה אין צורך בפנייה, אך יש להצטייד בתעודה מזהה. מהעירייה נמסר כי "שיטה זו הוכיחה את עצמה בשבוע החולף, כאשר למעלה מאלף איש להיבדק בכל אחד מימי הבדיקות".

בנוסף למתחם הדרייב אין, יום בדיקות נוסף יתקיים ביום שבת (13.2) במרכז הספורט 360 ברחוב האוניברסיטה 2, שכונת פרס נובל, בין השעות 13:00-21:00. גם ביום ובמתחם זה ייערכו הבדיקות ללא עלות וללא הפנייה, אך כאן הן מיועדות רק למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף ואינו נמצא בבידוד.

מהעירייה נמסר כי כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט הייעודי או באמצעות משלוח מסרון (SMS) עם המילה "בדיקה" למספר הטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר ההרשמה, יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

למרות ההקלה בהגבלות הסגר, בעירייה טרם התקבלה החלטה על פתיחת מערכת החינוך, אולם נמסר כי ישנה היערכות לקראת חזרה ללימודים כבר השבוע בקרב הגילאים הצעירים. ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר בנושא זה כי: "אנחנו עושים מאמצים להוריד את התחלואה בעיר לקראת החזרה ללימודים. הובלנו מבצעי בדיקות וחיסון בקרב עובדי ההוראה ונמשיך לעודד את גלל תושבי העיר להיבדק ולהתחסן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר