סערה ברשת בעקבות תמונה חושפנית של משפחת היוטיוברים מראשון לציון

תמונה חושפנית של ג'וזף ומורן טרסוב הצליחה להוציא את ההורים משלוותם. ג'וזף מיהר להרגיע

פורסם בתאריך: 25.10.20 17:26

משפחת טרסוב מראשון לציון, נחשבת למשפחת היוטיוברים הנצפית ביותר בישראל, עוררה סערה בסוף השבוע לאחר שההורים ג'וזף ומורן טרסוב חשפו הריון בתמונה חושפנית. "אני ומורן חוגגים יחד בצילומי היריון מרגשים את הזוגיות ארוכת השנים שלנו, את החברות, את האהבה, חוגגים את פלא הבריאה, את התרחבות המשפחה, חוגגים את הבייבי החדש שלנו. קבלו טעימה קטנה מהצילומים שבת שלום, אוהבים", כך נכתב בפוסט.

אלא שלצד התגובות המפרגנות, היו גם תגובות זועמות של הורים. "אני בתור אמא לא מבינה למה הבת שלי צריכה ככה לראות אתכם מצולמים, מה זה מלמד את הילדים? פשוט בושה", נכתב באחת התגובות.

התמונה החושפנית רצה בקבוצות הוואטסאפ והורים רבים הודיעו שיאסרו על הילדים לצפות במשפחה. "אני אוסרת על הילדים שלי מהיום לצפות בהם", אמרה אחת האמהות.

ג'וזף טרסוב הגיב באינסטגרם על התגובות הזועמות: "בואו ניקח נשימה עמוקה ונרגע. עשינו בוק הריון כמו 99 אחוז מהזוגות. וגם יצאו כמה תמונות נועזות ושיתפנו אותם אתכם. המשפחה שלנו, מי שראה וליווה אותנו מ-2012 עד היום, הכל שקוף ואין סודות אתם כבר מכירים אותנו. לא אהבתם את התמונה, נועז לכם מדי? מובן, מקבל, זכותכם גם לבקר אותנו ולומר לנו מה אתם חושבים. אבל חבר'ה, בואו נעשה זאת בדרך ארץ. קבלו את הזמן, קבלו את השונה, כולנו בני אדם. לא הכל שחור ולבן, תודה לאל".

"נולדנו ערומים. ולמדנו להתעטף בבגדים", הוסיף ג'וזף, "תאהבו את עצמכם את הגוף שלך, את מי שאתה, ואל תדפקו חשבון! היופי זוהר מבפנים והוא ניכר גם בחוץ. אנחנו נמשיך בדרך ובאמת שלנו בלי לזגזג ואתם משפחה יקרה שלנו אתם איתנו יד ביד במסע של החיים ושמורה לכם פינה חמה אצלנו בלב. אוהב אתכם עד השמיים וחזרה".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. באמאשלך

    "אני בתור אמא לא מבינה למה הבת שלי צריכה ככה לראות אתכם מצולמים, מה זה מלמד את הילדים?" – את בתור אמא שלה- שהסכמת לבת שלך לצפות בטראש הזה מלכתחילה- אשמה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התערטלות הפכה לדבר שבשגרה, אח"כ מדברים יל החפצת נשים, נערות ילדות כי "התקדמנו" והכל מותר חבלללל, זה משהו פרטי תשמרו לעצמכם

  3. ערומים בלי טעם

    נכון. נולדים ערומים. וגם מתים ערומים.בין לבין מותר לפתח קצת תבונה ורגישות. אבל קל להוריד בגדים וקשה לפתח שכל. תקראו את ספר בראשית ותלמדו מה גרם לאדם וחווה להתבייש במערומיהם. פרי עץ הדעת. חבל שהטעם שלו זר לכם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר