פתיחה מוצלחת למחנה האימונים בסראייבו

הפועל "אלטשולר שחם": פתיחה מוצלחת באימונים

ניצחון מוחץ של האדומים על הקבוצה בוסנה סראייבו: "יש לנו את היכולות הקבוצתיות והאישיות הנדרשות להגשמת מטרותינו"

פורסם בתאריך: 30.8.17 11:30

הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון גברה בשבוע האחרון על בוסנה סראייבו במשחק הראשון במסגרת מחנה האימונים בבוסניה: 23:36.

האדומים פתחו את מחנה האימונים שנערך בבירת בוסניה, סראייבו, באימון בוקר ותדריך וידאו לקראת המשחק מול אלופת בוסניה שבע פעמים בעבר, בוסנה סראייבו.

המשחק שנפתח בשעה 20:00 שעון בוסניה, משך אליו אוהדים רבים של הקבוצה המקומית. לאחר התכנסות לתמונות קבוצתיות יצא המשחק לדרך והקבוצה הראשונה שעלתה ליתרון זו הייתה בוסנה עם 1:0. כבר בדקה השנייה, מרכז נבחרת ישראל, יובל גררה, השווה ל-1:1 והיתרון האדום הראשון הגיע בדקה השישית עם 2:3 בזכות שני שערים רצופים של הקיצוני השמאלי של נבחרת ישראל, עוז חממי.

שחקניו של עידן מימון העלו הילוך בהגנה ושערים של המקשר הימני הקרואטי, מיסלב ננאדיץ', ושל הקיצוני הימני, גיא כהן, לאחר עצירה ומסירה על מגרש שלם של השוער הבוסני, פדז'ה דייאנוביץ', הגדילו את ההפרש ל-3:6.

בהנהגת הקפטן, אבישי סמולר שהיה המצטיין במשחק, ההפרש המשיך לצמוח ל-6:13 בזכות אסיסט נוסף של דייאנוביץ'. בנוסף, היכולת ההגנתית יוצאת הדופן הובילה להגדלה נוספת של ההפרש ואת תוצאת המחצית, 7:19, קבע המקשר השמאלי של נבחרת העתודה, רותם בר, עם זריקה תחתית.

מרבית שחקני הסגל לקחו חלק במשחק וניתן היה לראות במהלכים שונים את השחקנים הצעירים אשר עלו מאלופת המדינה לנוער, הפועל ראשון לציון, שון סלס, מידד קרויטורו ואיליה מויסנקו מפגינים את כישרונם. עד הסיום ההפרש נשמר והמשחק הסתיים ב-23:36.

כבשו להפועל אלטשולר שחם ראשון לציון: אבישי סמולר – 8, עוז חממי ומיסלב ננאדיץ' – 5 כל אחד, יותם טל- 4, גיא כהן – 3, איליה מויסיינקו – 2, ערן צרפתי, רותם בר, יובל גררה, שי נתן ושון סלס – 1 כל אחד.

פיבוט הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון, שי נתן, סיפר לאתר המועדון: "המשחק שלנו היה מוצלח ואנחנו מרוצים בעיקר מהמחצית הראשונה ומזו השנייה עוד יש מה ללמוד. יש לנו את היכולות הקבוצתיות והאישיות הנדרשות להגשמת מטרותינו ואנחנו צריכים להמשיך וליישם את ההוראות הטקטיות של עידן מימון בכדי להמשיך ולהשתפר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר