צילום: Africa Studio / shutterstock.com
צילום: Africa Studio / shutterstock.com

הורים טוענים להתעללות בגן: "הילדה התעוררה בלילה ואמרה: 'אל תרביצו לי'"

האם מתארת בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" שורה של אירועים חריגים שהתרחשו בקייטנה, כשבשיאם חזרה הילדה עם שריטות בצוואר. העירייה: "אין בסיס לטענות"

פורסם בתאריך: 11.8.20 09:43

"הרגשתי שמכניסים לילדה שלי מילים לפה, הבת שלי הפכה להיות ילדה אחרת", כך מספרת אם לילדה כבת ארבע, הטוענת כי צוות הקייטנה שפועלת בגן החברה העירונית, מתנהג בצורה משפילה אל הילדים. בנוסף, טוענת האם כי בתה חזרה הביתה עם סימנים שהעלו חשד כי הייתה נתונה לאלימות פיזית בגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות הטענות הקשות מצד הוריה של הילדה הם החליטו להוציא אותה מהקייטנה לאחר כחודש. "כבר מהיום הראשון הכל היה עקום", מספרת האם, "הבת שלי ילדה טובה ושקטה, וכבר ביום הראשון לקייטנה הגננת התקשרה אליי וביקשה שאגיע להוציא אותה בשעה אחת בצהריים, כשלמעשה היא אמורה לצאת בשעה ארבע אחר הצהריים ואז הגננת הסבירה לי שרצוי שאקח אותה כי אין מספיק אוכל לארוחת צהריים עבורה".

לטענת האם, היא שמעה ממספר אימהות בגן שהצוות נוהג לצעוק על הילדים. "גם אני שמעתי את זה באוזניי, ושאלתי את הגננת למה היא מדברת ככה לילדים", טוענת האם, "בתגובה היא שאלה אותי מה הבעיה בזה, ואיך אני הייתי מדברת אליהם. אבל זה לא נגמר בצעקות והשפלות של ילדים, לפני שבוע הבת שלי חזרה עם שריטות על הצוואר".

עוד טוענת האם כי כששאלה את צוות הקייטנה מה קרה לבתה, נמסר לה שהילדה נפלה מכיסא. "קשה לי להאמין לזה", אומרת האם, "לפני יומיים היא התעוררה באמצע הלילה ואמרה מתוך שינה: 'אל תרביצו לי'. בכל פעם שניסיתי להבין מה קורה עם הבת שלי, נאמר לי שיש לה בעיות הסתגלות. אני פשוט לא מאמינה לזה. הבת שלי השתנתה ללא הכר, מילדה שמחה היא הפכה בחודש האחרון לילדה עצבנית, היא צועקת ואני לא מקבלת תשובות".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מבדיקה מעמיקה שקיימנו אין בסיס לטענות וחבל שהן נשענות על הנחות. ראשית נבהיר כי עם קבלת הפנייה, בוצע תחקיר מעמיק ואף ביקורי פתע ולא נמצא כל עדות לצעקות או התנהלות שאיננה ראויה".

בנוגע לטענה כי לאם נמסר שאין מספיק אוכל בקייטנה נמסר: "הילדה הגיעה עם אוכל מהבית שנארז והונח בתיקה. לא הייתה מצידה כל תלונה על רעב ובכל מקרה, בקייטנה יש מענה בכל עת לילד שמבקש לאכול".

עוד נמסר כי "באשר לשריטה בצווארה, האם הודתה בעצמה שהשריטות לא נגרמו בקייטנה, כך שטענה זו כלל לא ברורה. אנו מצרים על תחושות האם ושמים את בטיחות וביטחון הילדים בראש סדר העדיפויות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אורית

    זה כבר מופרך שקראו לאמא בגלל שלא היה מספיק אוכל, האוכל בצהרון מוגש בנדיבות רבה ועוד נזרק מלא אוכל…
    "אל תרביצו לי" יש גם מיקרים של אלימות מצד ילדים אחרים ולא דווקא הצוות.

  2. ...

    התגובה של העיריה פשוט בדיחה… שקרית ביותר מעולם לא פנו להורים לשאול או לברר מה קרה! אז איזו בדיקה מעמיקה בדיוק בוצעה?
    לא היה ולא נברא מה שמפורט פה הוא קמצוץ מכל מה שהתרחש שם הילדים שלנו מופקרים!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר