יוזמה לסיוע למעוטי יכולת: ילקוט ההפתעות

זוהי השנה השלישית שבה שרון מיארה מראשון לציון אוספת ציוד לימודי למען ילדים ממשפחות נזקקות

פורסם בתאריך: 22.8.17 16:33

בזמן שהילדים מרגישים כי חופשת הקיץ עומדת להסתיים, וזה הרגע הנכון לבחור עם הוריהם את הציוד הטוב ביותר לשנת הלימודים הבאה. שרון מיארה, בת 40 מראשון לציון, כבר שלוש שנים אוספת ציוד לימודי למשפחות מעוטות יכולות.

"הרעיון עלה לפני ארבע שנים, כשנחשפתי לקושי של משפחות שאני מלווה לקראת החזרה ללימודים. נוכחתי לחששות מאיך ילדיהם יגיעו לבית הספר כשחסר להם ציוד", סיפרה מיארה, והוסיפה: "זו הייתה השנה הראשונה לפרויקט ומדי שנה הביקוש והלך וגדל".

היוזמה נעשית בהתנדבות מלאה והמטרה היא להגיע ל-70 ערכות חזרה ללימודים. ערכה לגילאי יסודי כוללת: ילקוט, מחברות, בלוק ציור, עטיפות למחברות ועטיפות לספרים. בנוסף קלמר שבו עפרונות, מחק, מחדד, דבק, סרגל, מספריים, טושים, צבעים, מרקרים. ולכיתות הגבוהות יותר- ערכה זהה אך במקום הצבעים יחולקו מרקרים, עטים, עט עפרון ומחברות ספירלה.

בימים אלו, זמן קצר לפני היום הראשון של הלימודים, יש חוסרים רבים בפריטים, דבר אשר עשוי לפגוע בשלמותן של הערכות ובאפשרות להעניק לילדים רוח גבית עוד לפני שהתיישבו לצד חבריהם מה שעלול לפגום בחיוכם כבר ביום בתחילת הדרך. על רגע הענקת הציוד למשפחות משנים קודמות, קבעה מיארה: "וואו קשה לתאר במילים צריך לראות את ההתרגשות".

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר