צילום: Elena Nichizhenova / shutterstock.com
צילום: Elena Nichizhenova / shutterstock.com

הצלחתם להירשם בהצלחה לקייטנה? ספרו להורים הזועמים והמתוסכלים

הורים מתלוננים: זמני המתנה ארוכים במיוחד, היעדר מענה אנושי וטעויות ברישום. בעירייה מסבירים: "החברה העירונית נותנת מענה לכל התושבים. השנה נרשמו כ-14 אלף ילדים, כ-4,000 ילדים יותר מהשנה שעברה"

פורסם בתאריך: 2.7.20 14:35

הבוקר הודיעה החברה העירונית בראשון לציון כי בעקבות העומס על האתר והמוקד ברישום לקייטנות, הרישום לצהרוני בתי הספר לשנת תשפ"א יוארך בשבוע נוסף עד ל-11 ביולי.

זאת, בעקבות תלונות רבות מצד הורים שטענו כי לא קיבלו מענה, נאלצו להמתין דקות ארוכות לעיתים גם יותר משעה, וגילו באיחור טעויות ברישום. כמו כן, נשמעו טענות על כך שרבים לא הספיקו לרשום את ילדיהם.

"שבוע וחצי שאני רודפת אחרי העירייה כדי לסדר טעות ברישום לקייטנה", מספרת רלי לנגביץ מראשון לציון, "בסופו של דבר נאלצתי לקחת יום חופש כדי להגיע לעירייה ולתקן את הטעות ברישום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לצערי, בכך לא הסתיים הסיפור המיותר הזה", היא מוסיפה, "כי בעירייה נאמר לי שהחברה העירונית מטפלת בזה. שלחתי מיילים, התקשרתי בלי סוף וחשבתי שאחרי כל ההתעסקות המיותרת הזו אולי סוף סוף אקבל מענה. אבל זה לא נגמר".

לטענת האם לאחר שביקשה לקצר את יום הלימודים בקייטנה לחצי יום, כדי שהצהרון הפרטי יאסוף את בנה, כפי שהיה כל השנה בגן, היא נדהמה לגלות כי עדין השיבוץ מופיעה לשעה 16:00. "קיבלתי טלפון לעבודה, התקשרה אליי הגננת, כשברקע אני שומעת את בני בוכה, והיא שואלת אותי אם לשחרר את בני לצהרון או שאגיע לקחת אותו. כל זה קרה אחרי שניסיתי לסדר את זה ואף לקחתי יום חופש. איפה כל הכסף של העירייה? שיתגברו מוקדנים וכוח אדם".

הרישום לקייטנות נקבע עד ה-30 ביוני. אולם הורים רבים איחרו את מועד ההרשמה, ולאחר שניסו לרשום את ילדיהם גילו כי אין באפשרותם לעשות זאת. אחרים מתלוננים על עומס קיצוני וזמני המתנה ארוכים. בעקבות כך, הוחלט כי הרישום לצהרוני בתי הספר לשנת תשפ"א יוארך בשבוע נוסף עד ל-11 ביולי.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ראשית נבהיר, אנחנו לא נמצאים בימי שגרה. בצל הקורונה ישנם אתגרים רבים כמו היעדר כוח אדם בקייטנות, אירועים בלתי צפויים כמו הידבקויות וסגירת מוסדות חינוך, וכמובן זמן מועט למערכת להיערך לרישום וקבלת אלפי ילדים".

"בדרך כלל ישנו פרק זמן של שבועיים בין סיום ההרשמה לקייטנות לבין פתיחתן. פרק זמן זה נועד להיערכות, הצטיידות ושיבוצי כוח אדם בקייטנות. בעקבות החלטת בית המשפט לבטל את בקשת משרדי החינוך והאוצר להאריך את שנת הלימודים, נותרנו עם ימים ספורים בלבד להיערך. מצב זה מורכב ומאתגר, על גבול הבלתי אפשרי. ולראייה, ישנן רשויות שהודיעו שלא יוכלו לפתוח את הקייטנות במועד שנקבע".

"לגופו של עניין, החברה העירונית נותנת מענה לכל התושבים. לראייה, השנה נרשמו כ-14 אלף ילדים, כ-4000 ילדים יותר מהשנה שעברה. עובדה זו לבדה יכולה להסביר את העומס על מוקדי ההרשמה. נציין עוד כי ממועד סיום ההרשמה ועד היום, החברה העירונית רשמה מאות ילדים נוספים לקייטנות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר