חיות לילה: בחי כיף יתקיימו סיוריים ליליים

במסגרת השינויים בחי כיף: מדי שבוע תתקיים פעילות גם בשעות הערב והלילה

פורסם בתאריך: 1.7.20 14:49

הפעילות בחי כיף תוארך גם לשעות הלילה. החל מהיום (רביעי) ומדי שבוע בימי רביעי, ייפתח החי כיף מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00. כאשר בשעה 19:00 יתקיים סיור מודרך ברחבי הפארק, עם הסברים על החיות בגן ועל פעילויותיהם בלילה. זו הפעם הראשונה שהחי כיף פותח שעריו בשעות הערב, כאשר לזוג מבוגרים עם שני ילדים, תוצע חבילה משפחתית בעלות של 100 שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשנים האחרונות עבר החי כיף שינוי של ממש. האריות והטיגריסים הועברו לגן חיות בצפון והחצרות הורחבו, שוקמו והוקמו חדשות. כמו כן, במקום שורת הכלובים של הטורפים הקטנים, כמו חתולי ביצות ושועלים, נבנה אוויאר חדש ורחב ידיים לקופי הלאמור.

עוד במסגרת השינויים: חצר חוטמנים חדשה הוקמה במרכז הגן ומשדרגת את אזור מחייתם עם מעטפת קירות זכוכית, שתאפשר למבקר להכמו ציץ מקרוב לחייהם. הוולבי, יונקי כיס ממשפחת הקנגוריים יתאחדו עם בני משפחתם – הקנגוריים בחצר האוסטרלית שם הוקם שביל כניסה למבקרים. חצר היעלים הישנה נהרסה ובמקומה נבנו שתי חצרות חדשות, האחת לטובת היעלים והשנייה לטובת זוג צבאים (צבי ארץ ישראלי) שהגיעו לחי כיף לאחרונה.

כמו כן, הועברו לגן דורבנים ששוכנו בחצר חדשה המותאמת להם, וכן הוקם משק חי על פני 1.5 דונם ובו כבשים, עזים, צבים, תרנגולות, ברווזים, ארנבים ועוד. בנוסף, המבקרים יכולים להיכנס לתוך המתחם, להאכיל את בעלי החיים וליהנות מחברתם. במרכז מתחם החי כיף הורחב האגם והוגדל האי במרכזו, שאליו הועברו משפחת קופי העכביש.

מחזיק תיק החי כיף, המשנה לראש העירייה עידן מזרחי, אמר: "ביצענו רפורמה גדולה מאוד במתחם החי כיף. אנחנו מתכוונים לבצע עוד שינויים שיטיבו עם בעלי החיים במקום. התושבים מצביעים ברגליים ומידי ששבוע מגיעים אלפי אנשים ונהנים מכל הפעילויות והחינוך לאהבת בעלי החיים שהחי כיף יודע להעניק. אני רוצה להודות לראש העירייה, רז קינסטליך על האמון בפרויקט חידוש המתחם, למנכ"ל החברה העירונית אלי פולק  וליד ימיני, ורד גבאי שמנהלת את המתחם. בקרוב יהיו עוד חידושים נוספים ומרעננים".

מנהלת החי כיף, ורד גבאי, הוסיפה: "החי כיף במגמת שינוי והתחדשות, והכל למען הטבה ושיפור חייהם של בעלי החיים בגן. אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפוך את הגן למתחם משפחתי, איכותי וידידותי יותר לבעלי החיים. אחת המטרות שלנו היא להיות חלק ממערכת החינוך העירונית ואנחנו בדרך לשם עם ביקורים שוטפים של תלמידים וילדי גן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממליצה לבקר בחי כף חוויה מדהימה לילדים ,אהבנו

  2. עהבל

    גועל נפש, לא מספיק כלאתם אותם, עכשיו גם להםריע להם מהבוקר עד הלילה. מי שכולא חיות צריך לשבת במאסר!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר