רונדו ראשון לציון

הרונדו החגיגי של בוגרי י"ב הסתיים בדוחות וקנסות

הורים זועמים: בדרך למסיבת הפרידה מבית הספר, המשטרה חילקה לנהגים הצעירים דוחות בסכום של 250 שקל כל אחד, בטענה להפרעה לציבור

פורסם בתאריך: 21.6.20 10:15

ביום שישי הסתיימו באופן רשמי הסתיימו הלימודים בתיכונים, תלמידים רבים יצאו לחגוג את הרונדו המסורתי בשריית רכבים. אלא שהם לא שיערו שהרונדו הסתיים בדוחות של 250 לנהגים הצעירים ממשטרת ישראל.

בעוד ראש העירייה רז קינסטליך, העלה פוסט ברשתות החברתיות על הרונדו המסורתי בחוף ים ראשון לציון, עם מוזיקה מקפיצה וקרטיבים שחולקו לבוגרי התיכון, רבים מבני הנוער נסעו לחוף הים כדי להיפרד מבית הספר. זאת, כאשר השנה לא תהיה להם מסיבת סיום ונשפים מושקעים בעקבות הנחיות משרד הבריאות.

תלמידי כיתות י"ב במקיף י"א יצאו בשיירת רכבים ועצרו בתחנת הרכבת משה דיין. שם, להפתעתם, המתינו להם שוטרים שחילקו דוחות. "הילדים קיבלו דוחות על הפרעה לציבור, מכיוון שהילדים עצרו בתחנת הרכבת, במקום שבו מעלים ומורידים נוסעים", מספרת סיגל פז, אם לתלמידת י"ב. "הם עצרו שם בדרך לים, לחגיגות שראש עירייה ארגן להם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לטענת פז אחד השוטרים צעק על הנהגים ודפק על שמשות הרכבים ודרש שלא יצלמו אותו. "היו מי שהצליחו לברוח לפני קבלת הדוח, אבל תלמידים רבים אחרים קיבלו דוח של 250 שקל. הבנתי מהילדים שיותר מ-20 רכבים קיבלו דוח", אומרת פז, "זה לא העניין של הכסף אלא של העיקרון, ואני אגיע עם זה עד לבית משפט.

יו"ר ועד ההורים העירוני בראשון לציון, מספר: "לצערי הרב, השוטרים מצאו הזדמנות פז לחלק דוחות, במקום ללוות את בני הנוער שנפרדים מבית הספר ונמצאים בדרך לגיוס. יש דרך ויש צורה. אפשר היה פשוט לבקש מהם לפנות את הדרך, גם כך הילדים נפגעו מכך שהשנה אין נשפי סיום. מעט התחשבות במצב לא הייתה מזיקה. אני שולח מכאן ברכת דרך צלחה לכל תלמידי העיר ושהתקרית לא תעיב על שמחתם".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלו קריאות רבות מנהגים, על שיירת כלי רכב של בני נוער שנסעו בצורה מסוכנת, האטו את התנועה בכביש וחסמו נתיבי תחבורה, כשחלקם מוציאים את הגוף מחוץ לחלונות באופן שמסכן אותם ואת משתמשי הדרך. שוטרים שהגיעו למקום קנסו את הנהגים ופיזרו את השיירה. אנו מזכירים כי הכביש אינו מגרש משחקים וכי משטרת ישראל לא תאפשר התנהגות פרועה ונהיגה העלולה לגרום לתאונות דרכים".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יוסי

    למה חייבים לשמוח ולעלוז על ידי הפרת הסדר הציבורי? למה אי אפשר לחגוג בצורה טובה ומסודרת? מה זה קשור ?

  2. אורלי

    יש לאכוף חוקים בארץץץץ, בלי תירוצים ! חאלס הכל פה הפקר וזה פוגע בכולנו .

  3. אלמוני

    וואו ממש מבאס הרי ידוע שמשטרת ישראל בדרך כלל ניטפלים ליותר חלשים במקרה של יום השישי כידוע רכבת ישראל לא עובדת אז מה היתה הבעיה שהחברה הצעירים חנו בתחנה לא הפרעות להורדת נוסעים או לעליתם ממש בושה וחרפה כמה פשלות וטעויות עושה המשטרה מקווה שראש העיר יפתור את הבעיה ויכול את הדוחות
    אחלה פרנסה מצאה המשטרה חזקה נגד חלשים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טוב מאד. מסיבת סיום לימודים אינה סיבה לנהיגה בניגוד לחוקים והפרעה למהלך החיים של אנשים. הנוער קיבל שיעור ראשון בלהיות בוגר. למרות שזו ראשון, אני מקווה שהנקנסים ילכו לעבוד לצורך תשלום הקנס ולא יבנו על ההורים .

  5. אסף

    מעניין שהמשטרה לא עושה כלום לחסידי ברסלב שחוסמים צמתים ורוקדים באמצע הכביש.

  6. גדי

    משטרת ישראל הגיבורה: אים הנערים ביצעו את העבירה שניטענה על הוצאת ראש מהרכב תוךמכדי נסיעהה אז צריך את הרכב הספציפי הזה להוריד מהכביש ולא לתת דוחות כספיים ל20 רכבים כעונש

  7. בכל העיר היתה שעה רועשת ומיותרת חופשה נעימה

    כל הכבוד למשטרה הכביש והרכבים לא נועדו למשחק ולשטויות למדו אני מקווה שיעור באזרחות על כיבוד החוק.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר