גילה אלשייך, מזל טוב, זכית ברכב מסוג שברולט ספארק

תושבת ראשון לציון שיצאה לקניות בקניון הזהב, הופתעה לגלות שזכתה ברכב, אותו בחרה מבין שלל המכוניות המפוזרות בקניון

פורסם בתאריך: 18.6.20 16:03

 

קניון הזהב בראשון לציון, כמו מרכזי קניות נוספים בעיר ובארץ, מתאושש אחרי השבתה ארוכה של הפעילות בעקבות התפשטות הקורונה. כחודש לאחר החזרה לשגרה, כל החנויות נפתחו ונרשמת תנועה ערה של לקוחות שפוקדים את המקום.

כדי להמשיך ולעודד תנועת לקוחות השבוע יצא הקניון ביוזמה חדשה: הגרלת רכב מדי שבוע. במסגרת מבצע "קונים, זוכים, נוסעים", מוגרל רכב מדי יום חמישי, בין הלקוחות שעורכים קניות בקניון הזהב בסכום של 500 שקל ומעלה. זאת, כאשר הזוכים יכולים לבחור את הרכב מבין המכוניות שמפוזרות בקניון. המצבע צפוי להימשך חודשיים, עד ה-20 באוגוסט.

כבר היום (חמישי) זכתה גילה אלשייך, תושבת ראשון לציון, ברכב מסוג שברולט ספארק בהגרלה שנערכה בבוקר בקניון. אלשיך הגיעה לקניון מלווה בבתה ובנכדיה, וההתרגשות מהזכייה הייתה גדולה.

"ההגרלה נעשית על ידי עו"ד מרים פישמן, שנמצאת במקום ומוציאה את המעטפה הזוכה", מסבירה מנהלת השיווק של קניון, איילת גיטליס. "היו לנו עשרות אלפים מעטפות, אבל כמובן שרק אחת זוכה. גילה אלשיך בחרה את הרכב, מבין 11 המכוניות שנמצאות בקניון. ההגרלות ייערכו לאורך כל ימי הקיץ ואנו מחכים לקהל שיגיע. אנחנו מכריזים על שם הזוכה במערכת הכריזה, ובמידה שאינו נמצא פיזית בקניון, אנחנו יוצרים איתו קשר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר