צילום: דוברות מד"א

סייעת בגן ילדים בראשון לציון נדבקה בקורונה I צפו:

בעירייה הודיעו כי כל ילדי הגן יעברו בדיקות לגילוי הנגיף

פורסם בתאריך: 21.5.20 12:07

נמשך גל התפרצות הקורונה במוסדות החינוך השונים ברחבי הארץ. בימים האחרונים דווח על התפרצות קורונה בבית ספר ברחובות, והבוקר נשלחו 50 ילדי גן בתל אביב לבידוד לאחר שאשת צוות נמצאה חיובית לנגיף הקרונה. כעת מדווח כי גם אשת צוות בגן בראשון לציון נדבקה בקורונה.

מדובר בסייעת שהייתה בגן "דני גיבור", בשכונת רמז, בין ה-10 ל-14 במאי. בגן לומדים 20 ילדים שנשלחו לבידוד. כמו כן, ההורים עודכנו בשיחות אישיות ובעירייה דאגו לביצוע בדיקות לכל ילדי הגן שיתקיימו בשעות הקרובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני מבקש להרגיע את ההורים והילדים, אנו נעשה הכל על מנת לדאוג לשלומם ובריאותם של היקרים לנו מכל", מסר ראש העירייה רז קינסטליך.

עוד מסר קינסטליך כי "עם החלטת הממשלה לחזרה לשגרה במערכת החינוך, הנחת העבודה שלנו הייתה שתהיה התפרצות באחד ממוסדות החינוך. הכנו תוכנית עבודה שמטרתה לתת מענה מיידי כדי לבודד את כל שמי בא במגע עם איש החינוך שנדבק ולצמצם את הסיכויים להתפשטות הנגיף. זו גם הסיבה שריכזנו את כל הילדים וזרזנו קיום בדיקות במקום. כמו כן, כל ההורים היו מעודכנים בכל שלב בתהליך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מעיריית ראשון לציון נמסר: "לפני זמן קצר התגלתה סייעת בגן הילדים דני גיבור בראשון לציון שנושאת את נגיף הקורונה. העירייה עדכנה את הורי הילדים מיד ויזמה בדיקות קורונה שיבוצעו בגן הילדים בשעתיים הקרובות. הטיפול כולו מתבצע בתיאום משרד הבריאות ובהתאם לכל הנהלים".

עוד נמסר כי "עיריית ראשון לציון שמה את בריאות הילדים בראש מעייניה. בהתאם לכך, פעלה העירייה מיד עם קבלת ההודעה על הסייעת שחלתה, לביצוע בדיקות מהירות לכל ילדי הגן ולצוות העובדים. בעירייה מדגישים כי הילדים מרגישים טוב ונמצאים בהשגחת הצוות עד לאחר ביצוע הבדיקות".

יו"ר הנהגת ההורים בראשון לציון, רוני עקירב, מסר: "המקרה מבהיר שיש לערוך בדחיפות בדיקות קורונה אחת לשבוע לפחות לכל אנשי צוות מבוגרים בכל מוסדות החינוך: מנהלים, מורים, מזכירות, אב בית, גננות וסייעות. אני בטוח שאין שום סיבה להתנגד לזה. מדובר בבריאותם ובריאות ילדינו".

סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, הודיעה: "הורי הילדים קיבלו מיד טלפונים אישיים, ילדי הגן והגנים הסמוכים וכן הצוות, נבדקו בסיוע ראש העירייה וקופות החולים. כל ילדי 'דני גיבור' והצוות יכנסו לבידוד עד ערב שבועות".

"לגבי הגנים הסמוכים, סייעות שהיו בקרבת הסייעת יכנסו אף הן לבידוד, הגנים יחוטאו, יוצבו בגנים סייעות מחליפות, וניתן יהיה להמשיך לבוא לגנים הסמוכים – הכל לפי הנחיות משרד הבריאות. כולנו פועלים כששלום ילדי העיר בראש מעינינו לפי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר