גשר עם שילוט
צילום: באדיבות העירייה

העירייה משיקה את "ראשון פלוס": שירות מידע ממוקד והטבות לתושבים

עד כה, במהלך חודש ההרצה, נרשמו לשירות שיספק מידע 1,500 תושבים. כעת, מוזמנים התושבים להירשם ולקבל הטבה ראשונית. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 1.1.20 14:16

עיריית ראשון לציון משיקה את "ראשון פלוס": שירות מידע דיגיטלי אישי לתושבים, המעניק גם הטבות במגוון תחומים. עד כה, במהלך חודש ההרצה, הצטרפו לשירות
כ-1,500 תושבים וכעת קוראים בעירייה לתושבים נוספים להצטרף.

מערכת "ראשון פלוס" מעניקה שירות מידע דיגיטלי אישי לתושב, ​ומאפשרת לעירייה לעדכן את התושבים באופן ממוקד על הטבות, דיווחים בשעת חירום, פעילויות ואירועים, עבודות בדרך וכל מידע נוסף רלוונטי או מידע שאותו מבקש כל תושב לקבל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בחודש האחרון בוצעה הרצה לשירות ועד כה נרשמו כ-1,500 תושבים, כאשר הרישום מתאפשר על ידי מילוי טופס רישום להצטרפות. כבר בשלב ההרשמה תוענק אחת משלוש הטבות לבחירה: כרטיס כניסה למבוגר ולילד עד גיל 12 לחי כיף, כרטיס כניסה ליחיד לאחד ממרכזי הספורט 360 או כרטיס כניסה ליחיד לסרט בהיכל התרבות.

עם השקת השירות מסר ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני נרגש להשיק את 'ראשון פלוס' שמהווה עוד נדבך למהפכת השירות, השקיפות והנגישות לשירותי העירייה. אנחנו מאמינים שהטמעת טכנולוגיות חדשות במערכות העירוניות משרתות בסופו של דבר את התושב. זה משקף את הרצון שלנו לחזק את מדיניות ההקשבה ושיתוף ציבור".

חברת המועצה, מעיין פלח-שדה, המחזיקה בתיק התקשוב בעירייה, הוסיפה: "'ראשון פלוס' היא תוכנית שמגישה את המידע לתושב בצורה ידידותית, שקופה, יעילה  ומדויקת לתחומי העניין של התושב ועל פי בחירתו.  כפי שהתחייבנו אנו עושים כל מאמץ להנגיש את המידע לתושב בצורה מדויקת, שקופה, יעילה ואם אפשר תפורה 'למידותיו' ולתחומי העניין שלו".

המשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ, האמונה על תיק קהילה, סיכמה: "אני נרגשת שהפרויקט עליו עמלנו חודשים רבים יוצא לדרך. מענה דיגיטלי קהילתי שיעניק מענה לתושב לפי שכונות ותחומי עניין של התושב עצמו. זו הזדמנות של כל תושב להיות מעורב יותר בחיי הקהילה, להשתתף בפעילויות ואירועים ולהתעדכן בנעשה בעיר, ובמיוחד בסביבתו הקרובה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש כמה בעיות:
    אי אפשר להכניס את שם השכונה בה גרים

    קיבלתי קוד למתנה? אז מה עושים עם הקוד הזה?

    איך שואלים שאלות?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר