מאמנים הפועלת נחל יהודה

רוחות של הצלחה בהפועל נחלת יהודה: האם תעלה ליגה בסיום העונה?

צמד המאמנים של הפועל נחלת יהודה מפיח חיים בקבוצה עם הישגים נאים על כר הדשא ומטרה ברורה

פורסם בתאריך: 2.1.20 15:03

רוחות חדשות מנשבות העונה בקבוצת הפועל נחלת יהודה, רוחות של הצלחה, הישגים נאים על כר הדשא ומטרה ברורה: לעלות ליגה בסיום העונה. על המלאכה מנצחים שני המאמנים, רמי חרדון וירון חבושה.

בקבוצת הכדורגל של הפועל נחלת יהודה עושים העונה מאמצים להחזיר עטרה ליושנה. אחרי שנים קשות נמצאת הקבוצה כיום בצמרת ליגה ג' מחוז המרכז, ואחרי 14 משחקים היא נטועה היטב בצמרת הטבלה עם 35 נקודות: 11 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד. במחזור הקרוב תארח נחלת יהודה את הפועל רמלה, אחת הקבוצות החזקות במחוז. ניצחון במשחק הזה ייתן לנחלת  דחיפה רצינית בדרך להגשמת המטרה: עליה לליגה ב' בסיום העונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את הקבוצה מאמנים העונה שניים, כוכב העבר רמי חרדון שמוכר כחלוץ ששיחק כמעט בכל הקבוצות בחולון, בת ים וראשון לציון, וחברו הקרוב, ירון חבושה. עם ההצלחה המרשימה אי אפשר להתווכח: הצמד עושה עבודה מצוינת, השניים משלימים איש את רעהו והקבוצה עושה עונה מצוינת על כר הדשא עם כוונות ברורות: לעלות ליגה.

רמי חרדון החל את דרכו על כר הדשא בקבוצת צפרירים חולון ולדבריו מי שעודד אותו לקריירה היה שבתאי משולם ז"ל, שהיה בצוות המלווה של הקבוצה ומאוחר יותר עבר לכדורסל.

"משולם היה איש כדורגל שנמצא אז בכל מגרש קט רגל, מחפש שחקנים צעירים כישרוניים", מספר חרדון, "היה לנו בזמנו טורניר קט רגל בנווה ארזים שבו השתתפתי. שבתאי הגיע עם הקבוצה שלו אז צפרירים חולון, ראה אותי משחק ניגש אליי בסוף הטורניר ואמר לי, 'ילד תן לי טלפון של ההורים שלך, אני רוצה לקחת אותך לשחק בליגה במדי צפרירים'. למחרת, שבתאי היה כבר ליד ביתי בחולון ומשם – הכל התחיל. הצטרפתי לצפרירים, שיחקתי עד גיל הנוער בקבוצה ועם מלוא הצניעות, הייתי ילד מוכשר שכבר אז בצעירותו, סומן להגיע לבוגרים. כשהתגייסתי לצבא התקשיתי להתאמן ונאלצתי להיכנע למציאות. עברתי לשחק בבית"ר חולון ואיתה עליתי ליגה. שיחקתי אז עם שמות בולטים בכדורגל החולוני כמו אשר מסעוד, קלמי שרביט, קובי זיתוני האגדי ועוד שמות גדולים. הייתה לנו אז קבוצה מצוינת".

ההמשך שלו היה בשורות הפועל אזור קבוצה בה שיחק חמש עונות ובסיומן, עבר לשחק במדי רמת אליהו. "פנה אליי אז המאמן משה טליאס, הצטרפתי לשם וכבר בעונה הראשונה שלי איתם – עלינו ליגה וסיימתי כמלך השערים. בהמשך נדדתי לחולון, שיחקתי בלזרוס ובהפועל בת ים ולקראת הפרישה – עברתי קורס מאמנים והתחלתי בקריירת אימון".

כמאמן, החל חרדון את דרכו בקבוצות צעירות והתקדם לאט אבל בטוח לקבוצות בכירות יותר באזור כמו קביליו יפו, עוצמה חולון, בת ים ואזור. "כבר שבע שנים אני בנחלת יהודה כמאמן. התחלתי מקבוצת הילדים וכיום, אני מאמן את קבוצת הבוגרים יחד עם חברי, ירון חבושה. יש ביננו חיבור מצויין, גם מקצועי וגם חברי. הרמוניה של ממש. אנו עובדים כשני מאמנים בשיתוף פעולה מלא בלי שום אגו, מקבלים את כל ההחלטות יחד, מעבירים את המשחק יחד והמטרה שלנו ברורה: לעלות ליגה".

החלק השני של הצמד המצליח, ירון חבושה, מספר: "גדלתי בהפועל ראשון לציון כשחקן צעיר מגיל 10. עברתי את כל המחלקות הצעירות במועדון ובגיל 15 שיחקתי בנבחרת הנערים הלאומית. עליתי לנוער בראשון ונמניתי גם עם שורות נבחרת הנוער. עליתי לבוגרים אבל המזל לא האיר לי פנים והחלו פציעות קשות בברכיים, ניתוחים והפסקות ארוכות".

חבושה הבין שעקב מצבו הבריאותי ייאלץ לנטוש את כר הדשא, ופנה לעסקים. הוא הצליח מאוד בתחום והקים חברה של דלתות יוקרה. כאיש עסקים הוא נטש את הכדורגל שאהוב עליו מאוד, נשאר קרוב ומקורב ואפילו – חזר לכר הדשא והפעם, מהצד החיצוני של הקווים, כמאמן.

"עם כל הכבוד לעסקים, האהבה לכדורגל גברה", הוא אומר השבוע, "זה חיידק שלא נעלם. בשנים האחרונות חזרתי לאמן ביהוד ובשנה שעברה הגעתי לנחלת יהודה כמאמן קבוצת הנערים. שם, פגשתי את רמי ונהיה חיבור מצוין ביננו, שהביא גם להישגים נאים של כל הקבוצות אותן אימנו. השנה אנחנו כצוות בקבוצה הבוגרת, ואני מאמין שאנו צוות מנצח ושהתוצאות בסיום העונה יוכיחו זאת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר