בית ספר
צילום אילוסטרציה: By ESB Professional/ shutterstock

בעקבות סקר תושבים: יאוחדו שני בתי ספר יסודיים בנאות אשלים

שידרוג, התאמות ומפגשי היכרויות: בית הספר לאומניות יאוחד עם בית הספר אתרים

פורסם בתאריך: 1.1.20 10:19

בסקר אינטרנטי שערכה עיריית ראשון לציון בין תושבי שכונת נאות אשלים, עולה כי רוב התושבים בעד איחוד שני בתי הספר היסודיים בשכונה: בית הספר לאומניות ובית ספר אתרים.

בשכונת נאות אשלים פועלים שלושה בתי ספר יסודיים: אתרים ואומנויות בצפון השכונה ואשלים אנתרופולוגי בדרום השכונה. בעיריית ראשון לציון שואפים להגדיל את המשאבים לשני בתי הספר שימשיכו לפעול בשכונה לאחר המיזוג. התהליך נעשה בשיתוף ובתמיכת יו"ר ועדי ההורים של בתי הספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עיריית ראשון לציון ערכה סקר אינטרנטי לכלל תושבי השכונה, להם ילדים במערכת החינוך, במטרה לגבש עמדה המקובלת על רוב התושבים. מהסקר עולה כי רוב התושבים בעד איחוד בתי הספר אומנויות ואתרים, הממוקמים בצפון השכונה. הכיתות יעברו בצורה אורגנית, כך שהתלמידים ימשיכו עם חבריהם לספסל הלימודים בבית הספר הקולט. כמו כן, בבית הספר יהיו שני מסלולים: האחד, ברוח המונטסיורי, ומסלול מדעים ויזמות, שיוסיפו להתקיים זה לצד זה.

בשלושה בתי הספר בשכונה לומדים כ-900 תלמידים, כאשר בבית הספר אמנויות ואתרים, בחלק מהשכבות יש רק כיתה אחת. הישגי שני בתי הספר המתאחדים במבחני המיצ"ב והאקלים, גבוהים ביותר.

זהו מהלך שני שמובילה העירייה בשכונה, כאשר בשנה החולפת הוכנס מסלול ברוח מונטסיורי לגני ילדים בשכונה ולבית ספר אומנויות, והושקעו מאות אלפי שקלים בציוד והכשרת צוותי ההוראה על מנת לשפר ולהתאים את תהליכי הלמידה. העירייה מתכוונת לאפשר בחירה על אזורית מבוקרת לבית הספר המאוחד, שייתן מענה לתלמידים במדעים ויזמות, באמנויות ומונטסיורי, במסלולים נפרדים.

בעקבות המיזוג ישודרג בית ספר אתרים ויתבצעו התאמות נוספות לטובת התלמידים הנכנסים. לאורך השנה ייערכו מפגשים של הקהילות וילדי בתי הספר לצורך גיבוש והיכרות נינוחה של הילדים, ומשרד החינוך ילווה את התהליך.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר