חיים גרשון וחבריו השפים בערב ההתרמה

200 משתתפים בערב ההתרמה לשף חיים גרשון

200 משתתפים בערב ההתרמה לשף חיים גרשון השבוע התקיים ערב התרמה למען מאבקו של השף במחלת ניוון שרירים (ALS), הזקוק לתרופה שתאריך את חייו

פורסם בתאריך: 12.7.17 15:38

כ-200 אנשים פקדו את אולם האירועים קליספרה, בערב ההתרמה שהתקיים למען השף חיים גרשון מראשון לציון, שבשנה האחרונה התגלתה אצלו מחלת ניוון שרירים (ALS). ערב ההתרמה שערכו חבריו של גרשון, כלל קבלת פנים, מוזיקה, ארוחה והופעה. כל מארגני ומשתתפי ערב ההתרמה עשו זאת בהתנדבות, כדי לאסוף כסף לרכישת התרופה אדרבון (edaravone) שעשויה לעצור את התפשטות המחלה בגופו של גרשון.

"הייתי מאוד נרגש כי זה לא מובן מאליו שיש בעם הזה אנשים כאלו טובים. הגיעו תושבים רבים, המשנה לראש העירייה אייל מושיוב, שעזר מאוד וכמובן איגוד השפים הישראלי שנרתמו לאירוע. כל הגוף שלי התמלא בצמרמורת", אמר גרשון בבוקר לאחר האירוע, והוסיף: "אשתי חופית כל הזמן תומכת ועוזרת וכולם במשפחה היו המומים מהתרגשות. אני ואבי יצחק גרשון הגענו לערב שנינו על כיסאות גלגלים. באותה תקופה שגילו אצלי את מחלת ניוון שרירים גילו אצלו את מחלת הסרטן זה היה מרגש".

גרשון נשוי ואב לשלושה התבשר לדעת על ידי הרופאים כי נשארו לו שלוש עד חמש שנים לחיות, ובזמן זה המחלה תתפשט לכל השרירים גופו עד שיישאר משותק. בחודש מאי, קיבל גרשון בשורה מעודדת לכך שישנה תרופה (אדרבון( edaravone  שאושרה באצות הברית, ויכולה לעצור את קצב התפשטות המחלה אך עלותה עומדת על 150 אלף דולר. מאז נעשים מאמצים מצד בני המשפחה, החברים ותושבי העיר לגייס את הסכום הנדרש.

ואמנם ערב ההתרמה קידם את גרשון ואת כל אוהביו צעד נוסף לעבר השגת המטרה, אך הם עדיין מתאמצים על מנת להשיג את מלוא הסכום. "אני מרגיש את הספירה לאחור כל יום, כל שעה ותוהה כמה זמן עוד נשאר לי מתפלל שיהיה לי עוד יום, עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה עם היקרים לי… אני חולם להמשיך לחיות. כל סכום שלכם יכול לעזור ולהאריך בעוד קצת את חיי", כתב גרשון בפוסט בדף הפייסבוק שלו כהמשך הניסיונות להילחם על חייו.

כל המעוניינים לסייע יכולים לתרום לחשבון 037166, בנק מזרחי טפחות, סניף 435 ע"ש חיים גרשון.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר