צילום: Billion Photos / hutterstock.com

גן הילדים בראשון לציון: שקעי חשמל חשופים ואין תיאום עם מוקד כיבוי אש

הורים טוענים כי בגן החדש שנפתח השנה קיימים ליקויים שמהווים סכנה לילדים. העירייה: "הבנייה התבצעה בהתאם לתקן"

פורסם בתאריך: 1.12.19 12:59

הורים לילדים בגן חב"ד בראשון לציון טוענים לליקויים הקיימים בגן החדש שנפתח לפני כשלושה חודשים. "מדובר בסכנת נפשות. מישהו עוד עלול להצטער על כך שלא טיפל בזה בזמן", אומרת אם לילד בגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הגן מיועד לילדים בגילאי בגיל 3-4, והוחלט פתוח אותו בתחילת השנה על אף הליקויים. אולם הם טרם תוקנו ולטענת הורים קיים חשש לשלום הילדים.

"זה נראה כאילו הגן לא אמור היה להיפתח", טוענת אחת האימהות, "אבל בעירייה כנראה מיהרו על מנת שהגן יהיה מוכן לשנת הלימודים, לכאורה. כעת, שלושה חודשים לאחר פתיחתו, עדיין קיימים בו ליקויים שלא טופלו".

"לפני שבוע הופעלה במקרה אזעקת כיבוי האש בגן, ואז הסתבר ששום גורם במכבי האש לא ידע על זה, מכיוון שהקריאה לא הגיעה למוקד", ממשיכה האם, "האזעקה פעלה בשעה חמש בבוקר ואף אחד לא ידע על כך. הגננות ניסו להסתיר את זה וביקשו מאיתנו ההורים שלא נדבר, אבל הן שוכחות שמדובר בילדים שלנו ואם חלילה יקרה פה אסון לא יהיה מי שייתן את הדין".

בנוסף טוענים ההורים כי קיימים ליקויים נוספים בגן. "אין דלת למטבח, השיש במטבח נמוך, בגובה של הילדים, וכאשר הסייעות מכינות ארוחת בוקר הכל נשאר על השיש. גם שקעי החשמל בגן ממוקמים נמוך, כך שהם חשופים ונגישים לילדים. נראה שהקימו את הגן בלי לחשוב על אוכלוסיית הפעוטות שתשהה בו במהלך היום", כך נטען.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ראשית נעדכן כי במקום אירעו לאחרונה מעשי ונדליזם שגרמו לנזקים והם כבר טופלו. כך למשל שער החשמל והפעמון תוקנו. בכל מקרה, כל פנייה מהנהלת הגן מטופלת. כל גני הילדים הוקמו ללא דלת, כדי שצוות הגן יוכל להשגיח ולדאוג לבטיחות הילדים. הכיורים הנמוכים מותאמים לילדים ובהתאם לתקן. כך השקעים מוגנים פנימית, כך שאין כל סכנה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר