סגנית אלופת גראנויירס קאפ 2017

האדומים הצעירים מביאים כבוד לראשון לציון

שחקני הפועל "אלטשולר שחם" ראשון לציון עד גיל 15, המריאו לברצלונה לטורניר הבינלאומי היוקרתי, גראנויירס קאפ 2017

פורסם בתאריך: 3.7.17 13:36

הפועל "אלטשולר שחם" ראשון לציון עד גיל 15 היא סגנית אלופת טורניר הכדוריד הבינלאומי היוקרתי, גראנויירס קאפ 2017. הקבוצה הצעירה תחת שרביטו של המאמן, ג'וני אולייניק, המריאה בשבוע שעבר לברצלונה ועוד בטרם הטורניר התארחה לארוחת ערב משותפת עם מנהל האקדמיה של כל ענפי הספורט של ברצלונה והשחקן המעוטר ביותר בתולדות הכדוריד העולמי, אנדריי צ'פקין.

האדומים הצעירים הוגרלו לבית G בקטגוריה בת 63 קבוצות לצד המארחת (ברצלונה), אחת הפייבוריטיות לזכייה ואחד המועדונים המפוארים ביותר בכדוריד הספרדי כולל זכיות בגביע המחזיקות וגביע ה-EHF, גראנויירס, אחד המועדונים המעוטרים ביותר בשבדיה וסגנית האלופה המקומית בבוגרים, אלינגסאס, סנט. קירזה, איביזה, פוראט דל ונט וריבס מספרד.

שחקניו באדום של אולייניק פתחו את שלב הבתים עם 15:20 מול סנט. קירזה והמשיכו עד לשלב בתים מושלם עם 14:20 מול איביזה, 12:24 מול פוראט דל וונט, 17:19 מול אלינגסאס, 20:21 מול גראנויירס ו-7:18 מול ריבס תוך לו"ז צפוף של שישה משחקים בשלושה ימים. התוצאות הללו העניקו להם כרטיס ישיר לשלב שמינית הגמר.

יום הגמר נפתח עם ניצחון 12:24 מול סנט. אסטבה פלאוטודו שעלתה מההצלבה במסגרת שמינית הגמר, 19:20 בהארכה במסגרת רבע הגמר מול חובנטוד לגוסטה, 20:22 בחצי הגמר מול גראנויירס שסיימה שנייה אחריהם בבית G של שלב הבתים וסיימה שלישית בטורניר ובגמר תוך תצוגת כדוריד נפלאה כמו בכל הטורניר הפסידו 24:20 לאלופה, לה רוקה.

לנבחרת הטורניר נבחר מושיקו כיוי, אך יש לציין את היכולת הקבוצתית שהציגו כל השחקנים שזכו לשבחים מהצופים במסגרת הגמר בפלאו ד'ספורטס בגראנויירס על 6,500 מקומותיו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר