כוכבי ה"טיק טוק" החדשים: אב ובן מראשון לציון שיוצאים מהרשת I צפו:

עם יותר מ-95 אלף עוקבים ולא מעט מעריצים, מושיקו וניב חדד מראשון לציון, יוצאים במופע משותף ומספרים כיצד כבשו את הרשת

פורסם בתאריך: 29.11.19 09:39

מושיקו וניב חדד, אב ובן מראשון לציון, הם כוכבי הטיקטוק החדשים בעיר, עם יותר מ-95 אלף עוקבים ועכשיו גם מופע משותף ומפגש מעריצים.

אפליקציית הטיק טוק הסינית כבשה רבים בעולם ובישראל והצליחה לייצר לא מעט כוכבי רשת. מדובר באפליקציה המאפשרת יצירת סרטונים עד 60 שניות, ונכון להיום היא מדורגת במקום השלישי אחרי פייסבוק ו-וואטסאפ.

האב מושיקו, שניסה לכבוש את לב הילדים עם דמות שהמציא והצליח להגיע אליהם דרך האפליקציה, מספר: "אני כבר שנים על הבמה מופיע בתור דמות הילדים 'מושיקוליקו'. לפני שמונה חודשים פתחנו יחד אני והבן ניב טיקטוק ומשם הכל התחיל. בהתחלה זה היה ממש כיף לקחת כל מיני שירים ואתגרים ולעשות אותם בקצב המוזיקה שברקע. לאט לאט זה התפתח ועלו עוד ועוד עוקבים".

מתי הבנת שהפכתם לכוכבים?

"יום אחד יצאנו לטיול של הצופים ויותר מ-200 ילדים זיהו אותנו מהטיק טוק. אז החלטתי לקחת את הדבר הזה בשתי ידיים, קניתי חולצות של טיק טוק, תאורה נכונה ומעמד לנייד, כדי לצלם סרטונים מקצועיים ולא פשוטים בכלל. גם אני וגם ניב האמנו שזה יכול לעבוד ולשמחתנו נוכחנו לדעת שזה באמת עובד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כמות העוקבים שלנו צומחת מיום ליום וממש עכשיו אנחנו כבר עומדים על 95 אלף עוקבים. מדובר במספרים שרק עולים ועולים", הוא מוסיף, "התגובות מסביב מפרגנות ויש 'היי' המטורף סביב הטיק טוק ששיגע את המדינה. כולם נמצאים בזה כל היום – הורים, עסקים, מפורסמים וכמובן כל הילדים".

בטח גם מזהים אתכם ברחוב.

"יש רגעים. בשבת האחרונה רצינו לטייל בפארק בכיף, ואז קפצו על ניב שמונה ילדים שביקשו סלפי. כמובן שחילקנו באהבה. אחרי זה התחיל מרתון סרטונים לכל אחד ואחד. זה כיף, זה נהדר, אבל לפעמים הכיף הזה פוגע בזמן הפרטי שלי ושל ניב וקצת מקשה. אבל עדיין נתנו את עצמנו לקהל והיינו סבלניים מאוד, כי בסה״כ אנחנו אוהבים את הקהל שלנו".

מה לא תעלו לאוויר?

"בוא נגיד שיש דברים שלא נעלה לרשת, כמו סרטונים סקסיסטים, או סרטונים חשופים מדי שמשדרים מיניות. גם לא דברים אלימים כמו לדחוף אנשים או לזרוק ביצה על אחרים".

מופע הטיקטוק של מושיקו וניב יגיע לקניון הבאר בראשון לציון ב-17.12 בשעה 17:00.

?רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר