המאמנת שיר קרובטי

"אצלנו אין מראות": שלוש החברות שפתחו מועדון כושר

בעלות מועדון הקרוספיט במסר לנשים: "אחרי לידה צריך לקחת את הזמן, יש סלבס שמפחדות ש-15 דקות התהילה עלולות להעלם להן"

פורסם בתאריך: 5.10.19 10:56

מועדון הקרוספיט של שגית כדורי, שיר קרובטי ומורן שלום הפך בשנה האחרונה לדבר הכי חם בתחום הכושר בראשון לציון. שלוש החברות הטובות הקימו מועדון קרוספיט בו מתאמנות מאות בנות מדי שבוע. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"התחלתי את דרכי בהתעמלות קרקע ומכשירים בהפועל ראשון לציון במסגרת תחרותית עד גיל העשרה, המשכתי לריקוד ובעצם מאז ועד היום לא הפסקתי לעסוק בספורט. החיבור לקרוספיט היה מיידי, אני זוכרת את האימון הראשון כמו היום, סיימתי את האימון בהתלהבות וציפייה לאימון הבא", אמרה כדורי.

קרובטי הוסיפה כי "עד להתנסות שלי בקרוספיט לא הייתי מחוברת לספורט יותר מידי, מלבד השתעשעות עם גלשן במים מידי פעם כי בעלי גולש ובכלל חובב ספורט ימי, צולל, שוחה וגולש". לדבריה, "כל זה עד שהכרתי את הקרוספיט וזו הייתה אהבה ממבט ראשון, החתיכה החסרה בפאזל של החיים. זה הרבה מעבר לספורט ולחיטוב, מדובר על התחזקות פיזית ומנטלית כאחד, העצמה מכל הבחינות".

המאמנת מורן שלום

שלושתכן נשואות ואמהות לילדים, איך משלבים הכל יחד? 

כדורי אמרה כי "בשנתיים האחרונות בעלי הצטרף לכל הטוב הזה. זה לא בא לו בקלות והיו דרושים שכנועים רבים אך ברגע שנתן צ׳אנס מיד התחבר ומאז מקפיד על שגרת אימונים של לפחות ארבע פעמים בשבוע. אפשר להגיד שאני מביאה את העבודה הביתה".

לדבריה, "נושאי השיחה העיקריים שלנו, מלבד שיחות שקשורות בגידול שלושה ילדים, קשורים באימונים. הוא פתוח לקבל ביקורת בונה וזה תמיד נחמד וכיף מעבר לזה שיש לנו חברים משותפים וקהילה יחידה ומיוחדת מסוגה במועדון". 

קרובטי הוסיפה כי "בני הזוג שלנו מאוד מפרגנים, לארני בעלי  יש המון תחביבים ספורטיביים משל עצמו ויש לנו המון הבנה וכבוד לזמן ולמרחב הפרטי אחד של השני ולחשיבות של פעילות גופנית כדרך חיים".

לא מתחילים אתכן?

"אם מתחילים איתנו? לא הייתי קוראת לזה מתחילים, את רוב הזמן הפנוי שלנו אנחנו מבלות במועדון הקרוספיט שלנו, שם כולם מכירים ויודעים את הסטטוס המשפחתי שלנו. חוץ מזה שבשבילם אנחנו כמו אחיות ואין איזה מתח מיני", אמרה שלום.

יש המון הייפ סביב החזרה לשגרה אחרי לידה איך אתן עם זה , בעד או נגד?

שלום אמרה כי "כשאנחנו רואות כל מיני סלב ממהרות לחזור לגזרת טרום לידה זה נושא מורכב, אנחנו לא כאן כדי לשפוט אף אחד ומאמינות שכל אחת צריכה לעשות מה שנכון לה. אנחנו לא באמת יכולות לדעת מה עומד מאחורי ומה המניע. לפעמים מדובר ב-15 דקות תהילה שעלולות להעלם להן, אולי מדובר בעניין כלכלי ואולי פשוט ניסיון לשמור על השפיות ולעשות את מה שהן אוהבות לעשות".

"באופן אישי אני יכולה להבין את הרצון ואת הצורך לחזור לשגרה מבלי לעשות יותר מידי ויתורים אבל יש מקום להתייחס לגוף ולתת לו כבוד אחרי לידה ולקחת את הדברים באיזי. בכל זאת יצרת פה בן אדם. זה לא עניין של מה בכך", הוסיפה שלום.

שגית כדורי

"בשלושת ההריונות הקפדתי על שגרת האימונים תוך הקשבה וחיבור לגוף שלי, ידעתי להוריד בקצב שצריך בהריון השלישי, התאמנתי כמעט עד חודש תשיעי וההרגשה הייתה טובה. אני מאמינה שזה מאוד אינדיבידואלי מאחת לאחת ויחד עם זאת אני בטוחה שאם אין מגבלה של רופא חשוב ונכון כן להיות בתנועה במהלך ההיריון", שיתפה כדורי. לדבריה, "לגבי החזרה לאימונים אחרי לידה ההמלצה היא משכב לידה, בדיקת רופא ואם הכל תקין אז חזרה לאימונים בהדרגתיות ותשומת לב לגוף הנשי עם כל מה שזה אומר".

קרובטי טענה כי "מבחינת אימונים אנחנו ממליצות לנשים אחרי לידה, לכבד את תקופת משכב הלידה שזה שישה שבועות, ויותר מזה להיות קשובות לגוף. ללכת להיבדק אצל פיזיותרפיסט רצפת אגן ואז לחזור להתאמן כל אחת בקצב שלה אבל חד משמעית לחזור להתאמן. מעבר לחשיבות של פעילות גופנית ולהתחזקות  יש חשיבות לזמן שהאישה משקיעה בעצמה, ואיך אפשר בלי האמירה הנדושה אך הנכונה – אמא מאושרת, ילד מאושר".

מה בעצם ההבדל בינכן לבין השאר?

שלום סיכמה: "מה שיפה אצלינו בקרוספיט להבדיל מחדר כושר או כל מיני אימוני סטודיו למינהם הוא שאין מראה, אני לא חושבת תוך כדי אימון איך אני נראית ומה חושבים מסביב. אני מרגישה את הגוף ויש הרבה רגעים של התכנסות פנימה עבודה פיזית ומנטלית חזקה כמו שכבר הזכרתי. "המראות" שלי הם החיזוקים החיוכים ומילים הדוחפות של חברי הקבוצה, יש המון פירגון ודירבון".

 

רוצים גם בואו לאטאקשאקה- יוסף ספיר 9

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר