מרגש: ילדי בית הספר המיוחד "אסיף" פתחו את השנה בהפנינג

בשיתוף עמותת "משאלות – אנשים ומעשים טובים", התקיים ההפנינג לתלמידים המתמודדים עם מוגבלויות, בבית הספר היחיד בישראל שפועל בתוך שטח בית חולים

פורסם בתאריך: 25.9.19 11:27

השבוע התקיים הפנינג פתיחת שנה לתלמידי בית הספר "אסיף", הפועל בשטח בית החולים אסף הרופא. באירוע שהתקיים בשיתוף עמותת "משאלות – אנשים ומעשים טובים", לקחו חלק גם בני המשפחה המורחבת של התלמידים.

בית הספר ואשכול גני אסיף, הוא בית ספר שיקומי ייחודי והיחיד מסוגו שנמצא בשטח מרכז רפואי בישראל. בית הספר מיועד לילדים בעלי נכויות תנועתיות שונות, ובפרט לילדים הסובלים משיתוק מוחין, והוא משלב רפואה, חינוך וטיפול פרא-רפואי, לצד טיפול רגשי והדרכה בתחום שיתוק מוחין ונכויות מוטוריות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ההפנינג הצבעוני כלל כרכרות רתומות לסוסים המותאמות במיוחד לילדים עם נכויות, עמדות בועות סבון, מעגל מתופפים, דוכני מזון, בית קפה להורים ופעילויות מונגשות נוספות המותאמות לצרכים המיוחדים של הילדים.

מילכה רוזן, מנהלת בית הספר "אסיף": "האווירה הייתה נהדרת וההנאה נראתה על פני כל הילדים ובני משפחותיהם. תודה לעמותת 'משאלות' שסייעה לנו ליצור חוויה כה מיוחדת לילדי 'אסיף'. אנו מאחלים לכם שנה טובה והמשך עשייה למען האחר".

דפנה ברוורמן, נציגת "משאלות – אנשים ומעשים טובים" שקיים כבר שלוש שנים, מספרת: "ארגון משאלות פועל לאורך כל השנה ומגשים משאלות לילדים מיוחדים. שמחנו להפיק הפנינג ליותר מ-90 תלמידי בית הספר ובני משפחתם, ובכך לתת להם מספר שעות של הנאה והפוגה מהשגרה. היה מרגש לראות את החיוכים של הילדים – ולשם כך קיים הארגון. תודה גדולה לכל השותפים והמתנדבים של משאלות שבזכותם אנו מקיימים אירועים שכאלה לאורך כל השנה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר