"פועם בי": אחרי הפרויקט של רייכל מאיה אברהם בסינגל עצמאי

הזמרת מהפרוייקט של עידן רייכל הוציאה שיר חדש, "הפרויקט נתן לי המון נסיון וידע מוסיקלי שאני מיישמת עכשיו"

פורסם בתאריך: 21.9.19 15:46

הזמרת והיוצרת מאיה אברהם שחררה שיר חדש בשם "פועם בי", אותו כתבה עם לירון דן. אברהם נכנסה לתודעה שלנו לפני יותר מ-15 שנים כסולנית בפרוייקט של עידן רייכל עם הלהיט "מכל האהבות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אברהם בת ה-39 מתגוררת בראשון לציון עם בן זוגה וארבעת ילדיהם, היא הוציאה אלבומי סולו וסינגלים רבים לתחנות הרדיו, המוכרים בהם: "למה" ו"תרקדי", תוך היא ממשיכה לשתף פעולה גם עם רייכל במסגרת האלבום "בין קירות ביתי". 

שיתוף הפעולה עם הפרוייקט של עידן רייכל ממשיך בכל הכוח, רק לאחרונה אברהם לקחה חלק בפסטיבל השנתי של רייכל בלייב פארק בראשון לציון. לצד זאת אברהם עובדת על הקריירה האישית שלה, ב-23 באוקטובר יתקיים מופע ההשקה לסינגל החדש שלה בתיאטרון תמונע, בו יכללו מגוון הלהיטים שלה. "השיר 'פועם בי' הולחן עם מילות ג'יבריש, הכוונה והתחושה הייתה של עזיבה וסיום של תקופה", אמרה אברהם.

"לא מדובר דווקא בפרידה ספציפית, אלא מתוך רגש מאוד אמורפי. את המילים לשיר כתבתי עם לירון דן, הפגישות הראשונות בהן נרקמו המילים היו פגישות של שיחות נפש ובסופן המחזנו את השיר מדבר על התמודדות עם פרידה", הוסיפה אברהם.

את מרגישה שהשתנית או התפתחת כיוצרת מאז הפריצה שלך בפרויקט של עידן רייכל?
"אני חברה בפרוייקט של עידן רייכל 16 שנה. הפרויקט נתן לי המון נסיון וידע מוסיקלי.זה ממש בית ספר למוסיקה. דרך הפרויקט נחשפתי לז'אנרים מוסיקליים רבים, התפתחתי הן ברמה האישית והן כאמנית וזמרת יוצרת. 

יש הווי מיוחד בין האמנים בהופעות של פסטיבל רייכל כל שנה? זה כמו מעין מפגש מחזור?
"יש הוואי מעולה בין האומנים המשותפים לפסטיבל רייכל, כל אומני הפסטיבל יושבים יחד במתחם של האומנים,משוחחים, מנגנים ושרים יחד.  יש שם חיבור מוזיקלי וגם חברתי. חלק מהאמנים אני מכירה באופן אישי וחלק פחות, אבל יש שם בכל שנה אווירה של חגיגה, התרגשות והודייה".

מה הולך להיות על הבמה במופע ההשקה?
"במופע שלי שיתקיים ב-23 באוקטובר בתיאטרון תמונע אשיר את השירים המוכרים, ביניהם 'למה', 'מכל האהבות', 'תרקדי', ובנוסף כמובן את השיר החדש 'פועם בי'. המופע משלב ביטים אלקטרונים עם ההרכב האקוסטי של הנגנים שאיתי".

את רואה את עצמך מוציאה אלבום סולו נוסף בקרוב?
"הוצאתי במהלך השנים שני אלבומים, וגם סינגלים שיצאו לרדיו לא במסגרת של אלבום. כרגע אני מתמקדת בסינגלים בלבד. את השירים האחרונים אני כותבת ומלחינה, ומעורבת בכל שלב בהפקה המוזיקלית. בחודשים הקרובים אני מתכננת לשחרר שיר נוסף, ואני מאמינה שבסופו של דבר אאסוף את כולם לידי אלבום".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר