הספר של רז קינסטליך מגיל 6: "פעם היה פה צנוע"

תכירו את רפאל שמסיאן שעובד בעיר כבר 30 שנה ומתחזק מלבד לקוחות קבועים גם פרלמנט שכונתי ותיק

פורסם בתאריך: 14.9.19 11:30

הספר רפאל שמסיאן, אחראי על התספורת של ראש העירייה רז קינסטליך, לפניו עיצב את שערו של ראש העירייה לשעבר חנניה גיבשטיין ושופטים רבים, במספרתו הצנועה ברחוב וולפסון שבמערב הישן.

שמסיאן למד ספרות בשנות ה-80,  מאז עבר כמה מספרות עד שהגיע למספרה שברחוב וולפסון, מדובר במקום בעל עיצוב פשוט, לא תמצאו שנדלירים ועיצוב זוהר, אבל נראה שבכל רגע נתון נמצאים במקום לקוחות קבועים שפוקדים את המקום עשרים ואף שלושים שנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"את רז קינסטליך ראש העירייה סיפרתי מגיל קטן, כשעוד היה ילד אולי בן שש, כל המשפחה שלו מסתפרת כאן שנים, אפילו את סבא שלו שנפטר סיפרתי", אמר שמסיאן. "כשפתחתי את המספרה שלי בראשון לציון לפני 30 שנים היו פה אולי עשר מספרות בכל העיר, היום רק במתחם שלי ברדיוס של כמה מטרים יש יותר מעשר. העולם השתנה מאוד בשנים האלה, הכל נהיה פה בגדול, אזור תעשייה גדל, כל חנות שפותחים אחריה נפתחות עוד שלוש, ככה אנחנו היהודים, רואים כי טוב, ורוצים גם", הוסיף שמסיאן.

המספרה של שמסיאן מתפקדת בגדר "פרלמנט שכונתי", קפה אחרי קפה שותים שם חברים שבאים להסתפר ולדבר, "אנחנו כמו משפחה כאן כולם" אמרו הלקוחות במקום. חלק מהם עברו דירה לעיר אחרת אך עדיין ממשיכים להגיע אחת לחודש להסתפר.

אם תשאלו את שמסיאן על העובדה שאחראי על התספורת של קינסטליך ובעבר חנניה גיבשטיין או השופט רמי אברהם הוא יחייך בענווה ויספר שכולם בני אדם שווים, "אצלי אין להתייחס לאחד יותר ולשני פחות, כולם אותו הדבר בעיני, ברגע שהם מתיישבים על הכיסא כולם שווים, וזה לא משנה אם זה המנקה רחובות, ההומלס או המנהל הכי גדול, כולם אותו דבר ואני נותן לכולם את אותה הרגשה", אמר שמסיאן.

יש עבודה היום לספרים? נראה שיש המון מספרות

"פרנסה היא משמים, אדם יכול ללכת ולעבור למספרה אחרת, לעולם לא אומר לאותו לקוח כלום, אברך אותו לשלום כשאראה אותו, אבל אני יודע שהיחס שהלקוחות שלי מקבלים אצלי הם לא יקבלו בשום מקום אחר, לא סתם הלקוחות שלי באים לכאן עם דור שני, ואני לא מדבר רק על המשפחה של ראש העירייה שאני מספר כבר שלוש דורות, היחס והמשפחתיות היא מילת המפתח".

ידעת שרז קינסטליך ינצח בבחירות?

"כן, וגם גייסתי את כל השכונה לכך, הוא איש טוב וראש עירייה מצוין, וזה לא קשור לכך שהוא מסתפר אצלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר