ערב יום הזיכרון בראשון לציון: אמיר דדון, ריטה וקובי אפללו

את הטקס שיועבר גם השנה בשידור חי, ינחה נתן דנטר. זאת, לאחר שבנה שעברה הוחלף המנחה הקבוע קובי מידן, בעקבות הפוסט שעורר סערה

פורסם בתאריך: 22.4.19 13:04

גם השנה יתקיים בראשון לציון הטקס המרכזי בישראל של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות טרור, אשר יועבר בשידור חי ברשת 13. בערב יום הזיכרון, שיחול ב-7 במאי, ייקחו חלק השנה ריטה, אמיר דדון, ישי ריבו, ירדנה ארזי וקובי אפללו. הטקס יתקיים, כמדי שנה, באמפי פארק ראשון לציון.

האירוע שיתקיים זו השנה העשרית בעירת, יחל בשעה 21:00, כאשר שערי הפארק ייפתחו שעה לפני. לתושבי העיר יועמדו הסעות מכל רחבי העיר, ובסיום המשדר, תיערך שירה בציבור עם אילנה כץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את הטקס ינחה השנה נתן דנטנר, זאת לאחר שבשנה שעברה הוחלף מנחה הטקס הקבוע, קובי מידן. זאת, לאחר שכתב בפייסבוק "מתבייש להיות ישראלי", בעקבות הירי בגדר ברצועה. בעקבות הפוסט קראו תושבים מראשון לציון ובני משפחות שכולות להרחיק את מידן מהטקס. גם המכתב שכתב מידן ליו"ר ועד המשפחות השכולות, שבו התנצל והבהיר כי לא התכוון לפגוע בחיילי צה"ל, לא הועיל ומי שהנחה את הטקס בסופו של דבר הוא גדי סוקניק.

טקס ערב יום הזיכרון, אינו המשדר היחיד שיועבר מראשון לציון. חגיגות ערב יום העצמאות, שישודרו בכאן 11 יצולמו בהיכל התרבות בעיר. במשדר צפויים להשתתף קובי מרימי, שלומי שבת ופבלו רוזנברג וירדנה ארזי וגם מוריס קהאן, נשיא עמותת SpaceIL ומי שתרם וגייס 100 מיליון דולר לפרויקט "בראשית".את טקס ינחו גאולה אבן וירון ברובינסקי.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר