"מתפללת לשלומו" אמו של הנדקר מראשון לציון

אמו של הצעיר שנפצע קשה לאחר שנדקר: "מתפללת שיקרה נס בחג"

ינאנוש אבבה, אמו העיוורת של בן ה-22 שהותקף סמוך לחוף הצפוני בראשון לציון, כואבת ומספרת שאת חג הפסח תעשה ליד מיטתו בבית החולים

פורסם בתאריך: 18.4.19 16:33

סוף השבוע האחרון בסמוך לחוף הים הצפוני בראשון לציון נזכר בעיקר בשל קטטה אלימה בין שני צעירים במהלכה נדקר בן 22, באקדאו אבבה, שפונה במצב אנוש לבית החולים. זמן קצר לאחר האירוע, נעצר צעיר כבן 17 כחשוד במעשה. הצעיר שנדקר עדיין שוכב במחלקת טיפול נמרץ. כשאמו מתפללת שישוב הביתה בריא.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אמו של הצעיר שנדקר, ינאנש בת ה-54, גרושה ועיוורית שגרה בשכונת רמת אליהו סיפרה היום (חמישי) ל"השקמה ראשון לציון" על מצבו ועל מצבה הקשה בעקבות האירוע.

"הוא היה ילד טוב, הלך ביום שבת לים ולא חזר" סיפרה האם בכאב, "הוא היה העיניים שלי. נשארתי לבד בבית, הוא היה היחיד שנמצא איתי ושדואג לי, שני הילדים הגדולים שלי נשואים וגרים מחוץ לבית. הוא היה הכל בשבילי. אפילו היה צריך לצבוע את הבית לקראת החג, מה אני אעשה עכשיו בלעדיו, ומי יודע מתי הוא יחזור".

בנה בן ה-22, עדיין שוכב בבית החולים "וולפסון" בטיפול נמרץ, אחרי ניתוח קשה שטרם התעורר ממנו. האם מספרת על הפחד להישאר לבד: "אני נוסעת אליו לבית חולים לעשות את החג ואשאר שם עד מוצאי שבת , אין לי בשביל מה לחזור הביתה. אני אשב ואתפלל שיקרה נס בחג הזה, שיבריא ושיחזור להכרה במהרה".

עוד באותו הנושא:

הדקירה סמוך לחוף ראשון לציון: נעצר חשוד בן 17

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר