עידו רומי
עידו רומי

בר המילה בים ייפתח בפעם השמינית. צפו בהכנות:

הבר שפועל בכל שנה מהאביב עד הסתיו שופץ, הורחב וחוזר עם אותה אווירה של חופש, ים, אלכוהול ומוזיקה. עידו רומי שמנהל השנה את העסק לצד איתי כהן: "בואו לעשות שמח"

פורסם בתאריך: 18.4.19 15:35

הערב (חמישי), בפעם השמינית ברציפות, ייפתח בר המילה בים, שיפעל במהלך העונה החמה עד חודש אוקטובר. על הניהול השנה מופקד איש חיי הלילה עידו רומי שחבר לאיתי כהן, מי שהיה מנהל במקום בשנים האחרונות, וכעת הפך לשותף. בתוכנית: מסיבות, ים, אלכוהול ובגדול כל מה שעושה שמח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"איתי הוא השותף האולטימטיבי. הוא מכיר את הבר, את העבודה ואת האנשים, וזה היה נראה לי הצעד הכי מתבקש להכניס אותו פנימה ולעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא", מספר רומי שמעיד שהוא עדיין מתרגש בכל פעם מחדש, "אני חושב שעם השנים המילה בים הפך להיות מוסד לבליינים בעיר – האווירה הזו של חופש, ים, בר טוב ומוזיקה שמדברת לכולם היא כנראה נוסחה מנצחת".

בימים האחרונים עבדו רומי והצוות שלו מסביב לשעון כדי לעמוד בלוחות הזמנים שהציבו לעצמם ולפתוח את המקום ממש בסמוך לערב החג. "השיר המוכר אומר 'אביב הגיע, פסח בא', אז במסורת כמו במסורת, גם המילה נפתחת שוב עד לחודש אוקטובר, ואני יכול להבטיח לבליינים שלנו בילויים איכותיים כמו בכל שנה. שיפצנו השנה את המרפסת, הרחבנו את המקום עוד יותר, למדנו מהקהל מה הוא רוצה והבאנו את זה בשיא הכוח לקראת עוד עונה".

ככה נראות ההכנות:

על העובדה שהמקום ייפתח זו השנה השמינית, מסביר רומי: "אני חושב יש פה תמהיל מדויק שפוגע בכולם. בסופי שבוע מגיעים לפה גילאי 23 פלוס, ובגדול יש לנו קהל קבוע שמגיע שנה אחרי שנה. אני מגדיר את ההצלחה בדיוק ככה".

אז מה בכל זאת מחכה לקהל שלכם השנה?

"המילה הוא המילה – יהיו פה לאורך העונה מסיבות כל הזמן, די.ג'ייז איכותיים שיגיעו למסיבת אפטר ביום העצמאות וגם בחג השבועות והמון אירועים נוספים. מי שמכיר אותי ואת המקום יודע שאנחנו יודעים לעשות שמח וזה הסלוגן של העונה שבפתח: בואו לעשות שמח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר