ניצולת השואה הופתעה: "זה יום הולדת שלא אשכח כל חיי". צפו:

דבורה אלמלם פרץ ורעות טולדו החליטו להפתיע את השכנה משכונת כצנסלון

פורסם בתאריך: 10.4.19 17:06

קורינה מיכאל, ניצולת שואה בת 88 מראשון לציון, זכתה בתחילת השבוע למחווה מרגשת. מיכאל, המתגוררת בשכונת כצלנסון בעיר, הופתעה כאשר שתי נשים הגיעו לביתה כדי לחגוג לה יום הולדת. השתיים, דבורה אלמלם פרץ המשמשת כראש מנהלת שירות לתושב שכונות רמז כצנלסון ורעות טולדו שמשמשת כמזכירת המנהלת, אף רתמו בעלי עסקים בעיר כדי להפתיע את מיכאל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אנחנו נפגשות המון במסגרת שלל הפעילויות שאנחנו עושים, וקרינה סיפרה לי שהיא חוגגת יום הולדת בקרוב והחלטתי שאני הולכת להפתיע אותה ובענק", מספרת פרץ, "פניתי לכל מיני בעלי עסקים ששמעו את הסיפור והם נרתמו מיד לעניין. העסקים והתושבים בשכונה הם כמו בני משפחה, וחשוב היה לי לעשות את השיתופים האלה".

כך הפתיעו טלודו ופרץ את מיכאל:

 

 

"הגעתי אליה הבייתה ביום ראשון האחרון, היא הייתה מאוד מופתעת ובמשך שעה קלה ישבנו ביחד והיא סיפרה על קורותיה במהלך המלחמה, איך שרדה המשפחה את השואה ועל החיים שלה ושל בעלה כאן בראשון לציון. היא התרגשה מאוד מהמחווה הזו ולא האמינה שזה קורה לה", ממשיכה פרץ.

קורינה מיכאל עצמה סיכמה את ההפתעה, וסיפרה כי "מעולם לא חשבתי שיוכלו עוד להפתיע אותי בגילי, אבל הם עשו את זה. אני מודה לעל מי שעסק במלאכה, זו הייתה חגיגת יום הולדת שלא אשכח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר