תקרית אלימה במשחק נערים א': "בושה לכדורגל של ראשון לציון"

במהלך השבוע, לפני הפיצוץ ביציע, הוחלפו הקנטות ברשת החברתית סביב השחקן שעבר מנחלת יהודה לרמת אליהו. בעקבות האירוע החריג הוגשה תלונה במשטרה. צפו בקטטה:

פורסם בתאריך: 7.4.19 11:32

בדרך כלל שוררים יחסים טובים בין אגודות הכדורגל של נחלת יהודה ורמת אליהו כבר שנים, אבל ביום שישי האחרון התרחש אירוע קשה שבשיאו – פוצץ משחק נערים א' בין שתי הקבוצות לאחר קטטה אלימה ביציע.

גורמים ברמת אליהו טוענים כי האווירה לפני המשחק ובמהלכו הייתה טעונה, על רקע העובדה ששחקן שמשחק כיום ברמת אליהו – שיחק בתחילת העונה בנחלת יהודה. לדברי גורמים, עוד לפני המשחק ובמהלך השבוע – הוחלפו בין השחקן שעבר לרמת אליהו לבין שחקנים בנחלת הקנטות ברשתות החברתיות, אבל איש לא תיאר לעצמו שהעניינים יתחממו מעבר לכך.

המתח במהלך המשחק גבר החל מהדקה ה-70, כאשר אותו שחקן הוכנס על ידי מאמנו נאור בר קול לכר הדשא, כאשר התוצאה הייתה 0:1 לזכות קבוצתו. היתרון עלה ל-0:2 ואז לדברי אנשי רמת אליהו – החלו אנשי נחלת יהודה להקניט את השחקן ולקלל את בני משפחתו שישבו ביציע. ברמת אליהו מספרים כי אביו של השחקן ודודו שישבו ביציע זעמו וענו לאנשי נחלת יהודה ואז, בדקה ה-85, התפתחה קטטה בה נטלו חלק יושבי היציע וגם אנשים שהיו בתוקף תפקידם בתוך המגרש, ומיהרו ליציע. בין השאר, השתתף בקטטה גם אחד משחקני נחלת יהודה (מס' 4) שנראה בסרטון שצולם במהלך האירוע כשהוא קופץ מהמגרש ליציע ובועט באחד מיושבי היציע. שופט המשחק יעקב סלע הבחין במתרחש, ושרק מיד לסיום המשחק טרם הזמן החוקי.

צפו בתקרית האלימה (צילום: אנשי הדממה):

אריה בלומנפלד, יו"ר רמת אליהו, מספר: "זה אירוע חריג ומצער מאוד. אנו מחכים לדוח השופט, אבל לא משנה מי אמר מה, מי צודק, מי התחיל ומה קרה – זו בושה לכדורגל של ראשון לציון ובמיוחד כאשר מדובר בשחקני דור העתיד. החמור ביותר זו העובדה שלא מדובר בקטטת אוהדים ביציע, אלא אנשים מנחלת שהם בעלי תפקידים בתוך המגרש קפצו ליציע והשתתפו בקטטה. האב והדוד הגישו תלונה במשטרה".

יו"ר נחלת יהודה דודי סגל אמר בתגובה כי "לא הייתי במשחק ואני לא יודע מה קרה. על מה שאני לא יודע – אני לא מדבר. בשישי שבת אני לא עובד. אדבר עם האנשים, אשמע מה קרה ואז נתייחס לנושא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר