צהרונים
צהרונים

חפשו סידור לילדים: הצהרונים יהיו סגורים בפורים

בימים האחרונים נפוצות ברחבי הרשת והקבוצות המקומיות שמועות על סגירת הצהרונים במהלך שלושת ימי חג הפורים. "השקמה ראשון לציון" עושה לכם סדר

פורסם בתאריך: 10.3.19 15:17

שמועות בדבר סגירת הצהרונים בראשון לציון הציפו בימים האחרונים את הרשתות החברתיות וקבוצות הוואטסאפ. מבדיקה שערכנו ב"השקמה ראשון לציון" עלה כי עד כה, הצהרונים ברחבי העיר עבדו מדי יום וגם במשך רוב ימי החופשה של מוסדות החינוך, אולם השנה, במהלך שלושת ימי חג הפורים, הצהרונים אכן לא יפעלו. במקומם, ולאחר בקשות מצד הורים, הוסיפה העירייה חמישה ימים לפעילות הצהרונים – בימי החג של  ל"ג בעומר, איסרו חג בשבועות ואיסרו חג בחג הסוכות, ימים שנבחרו על ידי ההורים ובהתייעצות עמם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "בכל שנה ובהתאם לתקנון הצהרונים, מחיר הצהרון משוקלל עם ימי החופשה הארוכים. השנה הוחלט להיענות לבקשת ההורים ולהפעיל את הצהרונים בל"ג בעומר, באיסרו חג שבועות ובאיסרו חג סוכות. בסך הכל העירייה הוסיפה חמישה ימים לעשרה ימי צהרונים ארוכים נוספים מהבוקר, בחנוכה ובחול המועד פסח, במסגרת בית ספר של החגים. אם בשנה הבאה תקבל החברה העירונית בקשות לצהרון בפורים על חשבון חגים אחרים, נשקול זאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר