פרלמנט הנוער של ראשל''צ יחד עם אופק בסרטון נגד בריונות. (פרלמנט הנוער בראשל''צ)
פרלמנט הנוער של ראשל''צ יחד עם אופק בסרטון נגד בריונות. (פרלמנט הנוער בראשל''צ)

סוגרת מעגל: אופק בת ה-13 בקמפיין נגד בריונות וחרם בקרב ילדים ונוער

קמפיין ויראלי נוסף לילדה שריגשה את המדינה בסרטון עם מסר חשוב

פורסם בתאריך: 4.2.19 15:38

יוזמה חדשה מושקת ברשתות החברתיות בימים אלה, במסגרת פרלמנט הנוער של ראשון לציון העוסק במניעת בריונות וחרם בקרב ילדים ונוער בישראל. אופק בת ה- 13 שסיפורה עורר הדים רבים ברחבי הארץ והפך לויראלי מאוד ברשתות החברתיות לאחר שסיפרה כי חוותה חרם על ידי בנות כתתה במשך 6 שנים, נבחרה להוביל את הקמפיין. לאחר החשיפה אופק הפכה לכוכבת של ממש ופגשה כוכבים רבים בקרב עולם הילדים והנוער סטפן, נועה קירל, ועוד וזכתה להוביל קמפיין משקפיים של חברת אופטיקנה. עתה, היא הולכת לככב בקמפיין שבני הנוער מקווים שיהפוך לויראלי עבור ילדי העיר וכל מדינת ישראל נגד בריונות.

מאחורי הסרטון עומדים 2 תלמידי כיתה י"א והוא עוסק בחרם שעוברת אחת מהתלמידות. אופק נבחרת לשחקנית הראשית המגלמת את החרם שעברה על אותה נערה. אחרי עבודה קשה הסרטון מופץ ברשתות החברתיות במטרה להפוך לויראלי על מנת לעורר מודעות לנושא ולמנוע בעתיד חרמות על ילדים/ילדו . אחרי הפקת הסרטון והחזרות הרבות, אופק הצטרפה לקבוצת חברי הפרלמנט של הנוער בעיר.

הפרלמנט הוא למעשה הגוף הנבחר והמייצג הרשמי של התלמידים והנוער בכיתות ז'- י"ב מכלל בתי הספר ותנועות הנוער בראשון לציון. הוא הוקם במטרה לחנך תלמידים לערכים דמוקרטיים, ונציגיו מייצגים את הנוער בפני מקבלי ההחלטות בעיריית ראשון לציון. חברי הפרלמנט שותפים בדיונים המתקיימים בוועדות העירייה השונות. פרלמנט הנוער פועל במסגרת אגף נוער וצעירים ראשון לציון ובשיתוף מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון.

פרלמנט הנוער הוקם בעיר במסגרת "עיר ידידותית לילדים" שהוא יוזמה של האו"ם הפועל בראשון לציון השואף כי הילדים והנוער יהיו גורמים פעילים בחיי העיר כך שקולותיהם ודעותיהם יובאו בחשבון וישפיעו על תהליכי קבלת ההחלטות ברשות. בשלוש השנים האחרונות עוסק פרלמנט הנוער בראשון לציון בנושא הסברה אודות מניעת חרמות, ובריונות בקרב בני נוער וילדים. בנוסף, חברי פרלמנט הנוער המציאו את "המצילון", תיבת דואר בה התלמידים יכולים לדווח באופן אנונימי על אלימות לסוגיה, ולפני שנתיים קיימו תחרות סלוגנים נגד אלימות, כאשר הסלוגנים הזוכים אף התנוססו על 100 תחנות אוטובוס ברחבי העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר