גיא גודס. צילום: חן קלדרון

המהפך של גיא גודס בראשון לציון: מאמן החודש בליגת ווינר כדורסל

בתוך פחות מחודשיים הפכה מכבי ראשון לציון לאחת הקבוצות הטובות בליגת ווינר בכדורסל העונה, בעיקר בעקבות הנחיתה של המאמן בעיר היין

פורסם בתאריך: 3.2.19 17:09

ההתאוששות המרשימה של מכבי ראשון לציון בליגת ווינר בכדורסל ממשיכה להיות שיחת היום בענף, בדגש על הסיבה המרכזית לשינוי החיובי: מינויו של המאמן גיא גודס במקומו של צביקה שרף.

ואכן, למעט ההפסד השבוע באילת, גיא גודס בקושי סוגר חודשיים כמאמן הקבוצה אבל הוא כבר אחראי על שבעה ניצחונות ברציפות בליגה ובגביע, עלייה לחלק העליון של הטבלה ובעיקר: העפלה למעמד חצי הגמר שיתקיים ב-11 בפברואר, אז תתמודד הקבוצה מול הפועל תל אביב.

ולהצלחה המרשימה יש גם בונוס: גודס קוטף תואר ראשון, מאמן חודש ינואר בליגת ווינר סל. מאמן ה"כתומים" קיבל כמעט שני שלישים מהקולות של פאנל התקשורת, והקדים את דן שמיר מהפועל חולון שהגיע למקום השני.

גודס חזר לקדנציה נוספת כמאמן בעיר היין, כאשר הקבוצה הייתה עמוק בתחתית. תוך פחות מחודשיים, הוא הצליח להוביל אותה לרצף מרשים של שבעה ניצחונות בכל המסגרות, שהעלה אותה ל-50 אחוז הצלחה בליגה וגם כאמור – לחצי גמר גביע המדינה. בסך הכל רשמה ראשל"צ מאזן של ארבעה ניצחונות מול הפסד בודד בינואר, כאשר רק במחזור שעבר היא נעצרה בהפסד החוץ באילת.

המאמן בן ה-47 חיזק את הקבוצה בשני זרים מעולים: אלכס המילטון שהפך במהרה לבעל הבית של ה"כתומים", ודיימון סימפסון המוכר והטוב, שנותן לקבוצה עומק וניסיון בתוך הצבע. יחד עם סוללת שחקני סגל הנבחרת שהגיעה לקבוצה בקיץ, הקפטן עוז בלייזר, איגור קולשוב, אדם אריאל ואיתי שגב – ראשון לציון הפכה לקבוצה מסוכנת שהוכיחה שהיא מסוגלת לנצח כל יריבה בליגה.

ויש עוד מצטיין: הזר קמרון לונג, שנבחר ל-MVP של גביע ווינר סל לפני העונה, וכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה ממש לפני הגעתו של גודס, חזר ליכולת המוכרת שלו. בחודש האחרון הוא תרם מאזן מרשים של 17.0 נקודות, 4.8 אסיסטים ומדד 19.0 בכל משחק. בנוסף, המאמן האריך את הרוטציה עם שילובו של נמרוד טישמן כרכז מחליף ובמחזור האחרון, הרוויח שוב גם את עמית עבו שקלע 8 נקודות ב-6 דקות בלבד באילת.

גודס אומר בתגבוה: "אני שמח על הבחירה, אבל בלי הצוות מסביבי והשחקנים, זה לא היה קורה. אני מקווה להמשיך להצעיד את ראשון להצלחות והישגים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר