נובאק בושקוביץ'. צילום באדיבות הפועל ראשון לציון
נובאק בושקוביץ'. צילום באדיבות הפועל ראשון לציון

הלם בהפועל ראשון: כוכב הקבוצה, נובאק בושקוביץ', שם קץ לחייו

נובאק בושקוביץ' שהתגורר במרכז ראשון לציון, טס בדיחופת לביתו שבסרביה ביום שישי. היום (ראשון) אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-29

פורסם בתאריך: 3.2.19 15:40

הלם וזעזוע בעולם כדוריד הישראלי: כוכב קבוצת הפועל ראשון לציון נובאק בושקוביץ' שם קץ לחייו. בן 29 במותו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על פי הידיעות שהגיעו ארצה, נובאק התאבד בירייה בארץ מולדתו סרביה, לשם המריא בערב יום שבת, בעקבות בעיה אישית. על פי הדיווחים הוא הגיע לביתו, שם חיים אשתו ושני ילדיו, אחד מהם תינוק שנולד רק לפני שלושה חודשים.

ביום שישי אחר הצהריים, לפני יציאתו לביתו שבסרביה, הספיק נובאק לשחק במדי קבוצתו נגד קריית מוצקין בחוץ וכבש את השער שהבטיח ניצחון לחבריו 22:23 בשניות הסיום. עוד לפני המשחק בקרית מוצקין קיבל נובאק אישור מהנהלת קבוצתו לצאת לסרביה, למה שהגדיר "סידורים דחופים". יצוין, כי בחודשים האחרונים סבל נובאק מפציעה קשה שהשביתה אותו במשך מחזורים רבים. היעדרותו פגעה קשות ביכולת קבוצתו ומאמנו עידן מימון, אמר זאת לא פעם. הפועל ראשון לציון, הזוכה בדאבל והקבוצה הטוב ביותר בליגה בעונה החולפת, התדרדרה העונה, ספגה הפסדים רבים והיא מדורגת כיום במרכז הטבלה בלי סיכוי לאליפות.

בושקוביץ' היה מהשחקנים הבולטים בליגה בשנים האחרונות. בתפקידו כמקשר הוא נחשב אחד הזרים הטובים ששיחקו בארץ. הוא זכה עם מכבי ת"א בשתי אליפויות ואז עבר לראשון לציון. בושקוביץ', שהיום (ראשון) אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-29, שיחק בסרביה, הונגריה ורומניה. הוא נמנה עם סגל נבחרת סרביה ששיחקה באליפות אירופה ב-2016, ומדובר באחת הנבחרות החזקות בעולם.

בהפועל ראשון לציון, היו לו מניות גדולות בדאבל בו זכתה הקבוצה בעונה שעברה, בעיקר בזכות יכולתו המעולה. מכריו מספרים כי היה איש נעים הליכות, חייכן וסבלן. הוא התגורר במרכז ראשון לציון, התערה בחיי העיר והרבה להסתובב ברחובותיה, לשבת בבתי קפה ולשוחח עם אוהדים. בעבר, הוא חי בישראל עם אשתו, אלא שהניתוק ממולדתה היה קשה לה והיא שבה לסרביה.

בהפועל ראשון לציון מסרו בעקבות המקרה: "אנו רק עם דיווחים ראשוניים מסרביה וכולנו בהלם מוחלט. המאמן עידן מיימון כינס את השחקנים ועדכן אותם. רק ביום שישי הוא שיחק אתנו וטס על פי בקשתו לסרביה לסידורים. אנחנו המומים, לא יודעים מה סיבת המוות, מעודכנים רק מדיווחים שהגיעו מסרביה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר