דביר דהן
דביר דהן

"אני מתעורר בכל בוקר כדי לגרום לאשה מסוימת אושר, זו המתנה שלי"

מעצב השיער דביר דהן שהגיע לתחום לגמרי במקרה בגיל 14, מצליח באמצעות המצאה שרקח לשזירת שיער, לגרום לכמה שיותר נשים החולות בסרטן - לחייך

פורסם בתאריך: 2.2.19 12:07

כשאמו של דביר דהן בוששה להגיע חזרה מהסידורים, היא חרצה את גורלו של הילד. דביר, בן 14 אז, שמע דפיקה בדלת והכניס לקוחה אל המספרה הביתית של אמו. כאשר ראה כי הלקוחה מאבדת את סבלנותה בשל העיכוב בהגעתה של אמו, הוא החליט להשתלט על המצב: לראשונה בחייו הוא אחז בפן ובמברשת והחל מחליק שיער תלתלים סבוך מאוד, כשהוא חושק שיניים ומחייך למראית עין אל הלקוחה, מפגין ביטחון במעשיו.

כשאמו של דביר שבה הביתה היא סימנה לו בעיניה, וכך ביצעו האם והבן חילופי תפקידים, כשהוא מחליק לה את המברשת באלגנטיות ותוך כדי חיוך. מאז, ככל שעבר הזמן, אהבתו של דביר דהן למקצוע של אמו הלכה והתחזקה. כיום, בגיל 41, חולש דהן על אימפריה של תוספות שיער, כשבלקוחותיו הנאמנות והקבועות ניתן למצוא את מעיין חודדה ("האח הגדול"), תניה גרבר ("האח הגדול") שלה האריך את השיער לקראת חתונתה, מורן אייזנשטיין שגם לה האריך דהן את השיער טרום חתונתה השנייה, לירז אסייג ("האח הגדול"), עמנואל הורי ("משחק החיים") ונוספות. ילדיו הצעירים של דהן אינם מתרגשים ממפורסמות ששולחות להם סרטונים עם ברכות לימי ההולדת – מבחינתם אבא הוא המפורסם הכי נחשב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאחרונה רשם דהן פטנט בתחום שחזור השיער. את הבשורה הוא מקווה להפיץ לכל אדם שעבר שינוי הורמונלי בחייו כמו דיאטה חריפה, סטרס או הריון, ובעיקר לחולות סרטן שמאבדות את שערן בעקבות הטיפולים. "מכיון שאני מתעסק בכל תחום תוספות שיער, נשים חולות סרטן זה הנושא הכי קרוב לליבי. במהלך השנים הכרתי לא מעט מקרים של נשים שהאובדן של השיער השפיע עליהן מאוד, הן הרגישו פחות מושכות, פחות נשיות וכשהצעתי את העזרה עם תוספות השיער זה העלה על פניהם חיוך מאושר כשהן ראו את התוצאה".

"היו לא מעט נשים שעזרתי להן, אבל המקרה שזכור לי במיוחד היה כשבחורה בשנות העשרה שסבלה מגידול סרטני וטיפולים, חלמה על שיער ארוך", הוא ממשיך, "ההורים שלה הגיעו אלי, הם מאוד חששו מהתוצאה. פגשתי את הנערה, עשינו תיאום ציפיות וקצת אחרי ביצענו את השזירה. היא הייתה בעננים וכתבה לי מכתב תודה. פתאום היא חזרה לחייך ולהצטלם, זה בהחלט היה שווה את הכל. אני מרגיש שאני מתעורר בכל בוקר כדי לגרום לאשה מסוימת אושר, זו המתנה שלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ורד בן עמי גרציאנו

    תודה לך ועליך יא מתנה
    מקצוען מספר אחד
    הפכת אותי לנסיכה
    לא רק במראה
    גם בהרגשה
    נתראה בהרמה הבאה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר