קינסטליך לגננות: נבנה יותר גנים – נצמצם את מספר הילדים

הנהלת העירייה נפגשה עם 300 גננות בנושא חשיבות של גילוי עירנות להתנהגות חריגה של הילדים בגן: היו בשורות

פורסם בתאריך: 31.12.18 14:07

"רק תבקשו, אנו פה כדי להגשים", כך סיים רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון את פגישתו עם מאות גננות מראשון לציון, לאחר שהבטיח לבנות גנים חדשים, כדי לצמצם את מספר הילדים בגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול (ראשון) ניפגשו קינסטליך, ממלאת מקומו מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זהר, ראש מינהל החינוך אטי אדר ומנהלת אגף החינוך הקדם יסודי שולמית זכאי עם 300 גננות בראשון לציון, מכל זרמי החינוך. המפגש שהתקיים בגימנסיה הריאלית, עסק בנושא חובת דיווח וחשיבות של גילוי עירנות להתנהגות חריגה של הילדים בגן, ולמתן דיווח בזמן לגורמים הרלבנטיים. את המפגש הנחתה זכאי, מנהל אגף החינוך הקדם יסודי, והוא כלל הרצאות ושיחות עם אנשי מקצוע. "אנחנו נעשה הכל על מנת שתרגשנה שאתן לא לבד במערכה. אני מזמינה אתכם לחלום ולחשוב באופן יצירתי. אנחנו מאמינים כי השקעה בגיל הרך היא השקעה לעתיד טוב יותר", אמרה אדר לגננות.

גם קינסטליך דיבר אל גגנות, ואמר: "הבטחות צריך לקיים. שתי ההחלטות הראשונות שלי עסקו בנושא הגנים: החלפת החול ושדרוג החצרות והצבת מחסנים בגני הילדים על מנת לפנות את המקלטים לשעת חירום".

עוד הוסיף קינסטליך כי "נושא החינוך יהיה הנושא הכי חשוב בחמש השנים הקרובות וזה מתחיל אצלכן. הכסף יושקע בילדי העיר ובגנים. אל תתביישו לבוא להציע, לדבר להתייעל. אנחנו כאן בשבילכם. נבנה גנים על מנת לצמצם את כמות הילדים בגנים. אנחנו כאן בשבילכן, רק תבקשו ואנחנו נעשה הכל כדי להגשים".

אבן זהר, הוסיפה: "החינוך בראשון הוא בראש מעייננו. נדאג לטפל בשלל נושאים עם דגש על הסייעות ושיפור תנאיהן , המוגנות ושיפור התחזוקה השוטפת בגנים. דלתנו פתוחה לכן וגם להורים. כל אחת מכן מוזמנת לפנות ולדבר איתנו. תודה על פועלכם כל השנים. יחד נצעיד את ראשון בחינוך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר