לא רק אח של עומר: גל אדם, תלמיד כיתה י"א בראשל"צ, מתכנן לכבוש את הבמות

אחרי שהסתפק בגרסאות כיסוי ובהבלחה על בימת אצטדיון סמי עופר לצד אחיו הגדול עומר, גל אדם, האח הקטן שמתחזק חשבון אינסטגרם עם 25 אלף עוקבים וזוגיות עם האחיינית של מירי בוהדנה, משיק סינגל ראשון

פורסם בתאריך: 12.12.18 13:41

האח הצעיר של עומר אדם, תלמיד תיכון מראשון לציון שמתחזק חשבון אינסטגרם עם לא פחות מ-25 אלף עוקבים, מתכנן לכבוש את הבמות, כמו האח הבכור והמצליח. מחר (חמישי) צפוי להשיק גל אדם סינגל חדש, "לקחת איתך הכל", שאותו כתבו תמר יהלומי ויונתן קלימי ונראה שהוא יכבוש ללבות לא פחות מאחיו הבכור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


משפחת אדם מתגוררת ביישוב משמר השבעה. גל הוא האח הצעיר מבין שלושת האחים. הוא קרוב מאוד לאחיו הבכור והמצליח עומר, מבלה איתו בחופשות בחו"ל, מבצע קאוורים לשיריו ואפילו מקבל הזדמנות על הבמה. בהופעה ההיסטרית של עומר אדם לפני כחצי שנה, מול קהל של 30 אלף איש באצטדיון סמי עופר בחיפה, הזמין האח הכור את אחיו הצעיר, גל, לבמה לביצוע השיר "מאמי זה נגמר", שזכה לתשואות מצד הקהל.

מחר, בשעה 10 בבוקר, ישחרר גל אדם את הסינגל הראשון "לקחת איתך הכל". מי שמכיר את האח הצעיר לא ממש מופתע. גל חובב המוזיקה והשירה, מעלה ליוטיוב ביצועים וגרסאות קאוור של לא מעט שירים של אחיו עומר אדם. "עומר לא מעורב במוזיקה של גל, ויש הפרדה מוחלטת במשפחה, מעבר לפרגון של שניהם זה לזה כמובן", אומר מקורב למשפחה.

צפו בגל אדם על הבמה בסמי עופר עם האח הגדול עומר אדם:

גל עצמו, עדיין תלמיד תיכון, הלומד בכיתה י"א בגמנסיה הראלית בראשון לציון, ממעט לדבר על אחיו המצליח במסדרונות בית הספר. "הוא לא רוצה להיות בצל שלו. בבית הספר הוא גל אדם ולא האח של הזמר המפורסם", מספר תלמיד הלומד עם גל ומוסיף: "זה לא ממש הפתעה שהוא מוציא עכשיו סינגל, בכל הזדמנות שיש לו במהלך הלימודים הוא שר, אם זה בהפסקות או בטקסים של בית הספר. נראה שלשם הוא מייעד את העתיד שלו".

בסביבת בית הספר מספרים על תלמיד נעים וחברותי, שאינו מתנשא או מצפה ליחס מיוחד בגלל הייחוס המשפחתי. ביום ההולדתו ה-16 שנחגג במאי האחרון, הוא הזמין תלמידים רבים מהשכבה לחגוג איתו בבית המשפחה במשמר השבעה. "גל הוא חבר טוב לכולם, הוא עוזר איפה שאפשר לכל מי שמבקש", מספר אחד מחבריו לכיתה ומוסיף: "הוא מצטרף לעומר להרבה נסיעות לחו"ל, חי את החיים הטובים, נהנה מתייג וחוגג עם עומר, אבל הם לא יריבים ולא יהיו לעולם, יש שם המון אהבה בין שני האחים".

גל אדם מתוך האינסטגרם

את אדם הצעיר מנהלים בתוך המשפחה, בדיוק כמו את האח עומר. וכמו אחיו הוא נוקט באותה התנהלות מול התקשורת: הוא לא מתראיין ולא משחרר הודעות לתקשורת מטעמו. "עומר לא מתראיין בשום מקום ואין פליטות פה מביכות, הוא זמר, לא הוגה דעות וככה גם גל, נכון לעכשיו גל לא מתראיין ולא מדבר על שום דבר, הנוסחה הזו הוכיחה את עצמה עם עומר ואין סיבה שזה לא יקרה גם עכשיו", אומר בכיר בתעשייה המקורב למשפחה.

אדם הצעיר, כמו אחיו פעיל מאוד ברשתות החברתיות ומשתף באינסטגרם תמונות, גם מחיי הזוגיות עם נועם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר