בשורה להורים: החול ייצא מגני הילדים בתוך שלושה חודשים

"אנו ערים לפניות התושבים בעניין חצרות הגנים", הסביר רז קינסטליך. מה כוללת תוכנית השדרוג? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 10.12.18 12:17

פחות משבוע לאחר שנכנס באופן רשמי לתפקידו, הורה ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, לשדרג את כל חצרות גני הילדים בתוך שלושה חודשים. "אנו ערים לפניות התושבים בעניין חצרות הגנים ולכן אחת ההחלטות הראשונות שקיבלתי בתפקיד היא להאיץ עד למקסימום את קצב השלמת שדרוג כל גני הילדים בעיר", ציין קינסטליך והבטיח כי בתוך שלושה חודשים לא יישאר בראשון לציון גן ילדים עם חצר שכולה חול. "סיירתי בגנים שעברו את השדרוג ואני רואה את ההשפעה החיובית על הילדים וצוות הגן", הוסיף קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתוך כך הנחה ראש העירייה את מנהל שפ"ע לסיים את שדרוג הגנים בתוך שלושה חודשים. זאת, כאשר על פי תוכנית העבודה המקורית, העבודות היו צפויות להסתיים בתוך כשנה. על פי תוכנית העבודה החול בגני הילדים יוחלף לדשא סינטטי ויכלול גם אבנים משתלבות. יחד עם זאת, בעירייה ציינו כי ארגזי החול יישארו בגני הילדים.

כך נראים גני הילדים לפני השדרוג

כמו כן, הוסיפו בעיריית ראשון לציון כי אחת הסיבות המרכזיות שהובילו את העירייה להוציא את החול מהחצרות הייתה הרגישויות ואלרגיות בקרב ילדים מסוימים.

בעקבות ההנחייה החדשה, מינהל שפ"ע בראשות ראובן הרשקוביץ, הנחה את הקבלנים להתכנס ללוח הזמנים החדש על מנת לסיים את העבודות בתוך שלושה חודשים.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, הממשיך להחזיק בתיק שפ"ע, שאף קידם את הפרויקט, אמר: "אני שמח מאוד על היוזמה של ראש העירייה שהיה קשוב לרחשי הציבור והחליט להקצות משאבים לזירוז התהליך. באופן אישי הנושא חשוב לי כאב וכנבחר ציבור ואני סמוך ובטוח שהורי ראשון לציון יצאו נשכרים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דרור

    למה צריך ארגזי חול. זה מיותר לגמרי. חתולים מחרבנים בפנים וזה מעבדה לגידול בטריות וכינים.

  2. תושב העיר

    כן , יש לו ילדים מישלו אז הנושא הזה מעניין אותו .השאלה האם מעניין אותו שבחודש האחרון יש המון פריצות לבתים ודירות ברחבי העיר ? האם מעניין אותו שיש המון גנבות של רכבים ? מה עם בטחון התושבים ? מה עם צעירי העיר ? האם הוא ידאג גם להם כמו ראש העיר הקודם ? מה עם הפקקים המטורפים ברחובות המרכזיים ,שגורמים לנסיעה של שתי דק להפוך לנסיעה של חצי שעה ?

  3. אחד שמאמין לזדורוב

    חחחח בימקום לידאוג לעיקר מתחילים בטפל החול יכול לחקות אני לא יכול לחקות בפקקים כול שנייה זה כסף .דרך אגב אין הצפות בעיר הכול בסדר אפשר לעבור לגנים הלווו תשתיות יותר חשוב תשתיות ניקוז לא חול מה יהיה בחורף הבא תשתיותתתתת תתחילו להיתעשק בעיקר .

  4. יסמין

    סוף סוף הללויה איכס זה עושה רק מחלות ורע להורים ולילדים החלום שלי סוף סוף התגשם לא צריך חולות בכלל גם לא הארגזים

  5. שירי

    כל הכבוד לרז שרק נכנס לתפקיד וכבר מתחיל לפתור בעיות שונות בעיר. רואים שהוא רוצה להוכיח את עצמו. רז המשך כך! ישר כח! מקווה שבמהלך הקדנציה נראה שיפור ניכר בתחומים רבים בעיר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר