בית הספר שבו הותקף מאבטח
בית הספר שבו הותקף מאבטח

המאבטח שהותקף על ידי אב: "זה היה יכול להיגמר בבית חולים"

המאבטח בבית הספר היסודי בראשון לציון, מספר על העימות החריג עם אב שנגדו צו הרחקה מילדיו

פורסם בתאריך: 5.12.18 14:16

"המציאות של מאבטח בשטח בזמן אמת לא פשוטה. זה לא משנה כמה נלמד בקורס, בזמן אמת זה הרבה יותר קשה ומפחיד, ואני חוויתי זאת על בשרי". כך אומר ל"השקמה ראשון לציון" המאבטח בבית הספר היסודי בעיר, שעל פי החשד הותקף בתחילת השבוע על ידי אב לתלמיד מבית הספר. לאחר המקרה יצא המאבטח לחופשה בת מספר ימים כדי להתאושש מהמקרה ולא בטוח שישוב לעבודתו באותו המקום. הוא חושש לשלומו וגם כדי למנוע עימות בעתיד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נגד האב, החשוד בתקיפה, עומד צו הרחקה מילדיו. על פי החשד הוא הגיע ביום ראשון, בשעות הצהרים, אל בית הספר כדי לראות את ילדיו הלומדים במקום. אלא שבכניסה, המאבטח שמודע לרקע המשפחתי עצר את האב ומנע ממנו מלהיכנס. זאת, כך לטענת המאבטח, לאחר שהאב כבר הגיע לבית הספר שבועיים לקודם לכן, ונאסר עליו מלהיכנס בשל צו ההרחקה נגדו. לטענת המאבטח בפעם השנייה לאחר ששוב נאסר על האב להיכנס לבית הספר, הוא גידף וקילל ובשלב מסוים הלך לרכבו שלף אלה ורץ לכיוון השער במטרה להכות את המאבטח.

"למזלי אני מקפיד על הנהלים והשער היה נעול", מספר המאבטח, "הוא ניסה בכל הכוח לפרוץ אותו, השתולל כמו אחוז דיבוק. בשלב מסוים הוא התחיל לטפס על השער, אבל הוא גבוה ואין אפשרות להיכנס. זה המזל היחיד שלי, אם הוא היה נכנס זה היה יכול להיגמר בבית חולים".

אחד השכנים בסמיכות לבית הספר, שהיה עד למקרה, מספר: "שמעתי צעקות מבחוץ, ראיתי את האב בטירוף וניסיתי לעזור ולדבר לליבו. המטרה שלו היתה לראות את הילד, והוא אמר שצו ההרחקה נגדו הסתיים. הוא נראה נסער מאוד והבנתי שזו לא פעם ראשונה שיש התפרעות כזו בשער בית הספר. בסופו של דבר הוא נעצר על ידי המשטרה".

רוני עקירב, יו"ר הנהגת ההורים, מסר בעקבות המקרה: "ביטחון הילדים הוא בראש ובראשונה, חייבים לדעת מי נכנס לבית הספר, מה מצבו הנפשי, להכיר את ההורים ולהיות עירניים. המאבטח פעל לפי כל הכללים שהיה צריך ואני מחזק מפה את ידיו".

מדוברות משטרת מרחב השפלה נמסר בתגובה: "עם קבלת הדיווח במשטרה, הגיעו למקום שוטרים שעצרו את החשוד לחקירה. מדובר בחקירה שעודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נוכל לפרט מעבר לכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר