אירוע חנוכת משרדי נתיבי איילון

המהפכה בכבישים מתחילה כאן: נתיבי איילון עברו לראשון לציון

החברה אחראית על קידום פרויקטים בהיקף של כ-17 מיליארד שקל. שר התחבורה הגיע לטקס חנוכת המשרדים: "אתם חלק משמעותי במהפכה עצומה שהולכת לשנות את המדינה"

פורסם בתאריך: 4.12.18 16:06

חברת נתיבי איילון חנכה את המשרדים החדשים במגדלי עזריאלי ראשון לציון, בהשתתפות שר התחבורה ישראל כ"ץ. המעבר למשרדים החדשים נעשה בעקבות התרחבות החברה לאחר שהפכה לחברה ממשלתית וארצית, המובילה פרויקטים גדולים בתחום התחבורה המטרופולינית בכל רחבי הארץ. החברה אחראית על קידום פרויקטי ענק בתחום התחבורה – תשתיות וטכנולוגיה בהיקף כולל של כ-17 מיליארד שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מהחברה נמסר כי היא בחרה להעביר את המשרדים למרכז העסקים ראשונים בראשון לציון, גם בשל המחיר האטרקטיבי וגם בשל המתקנים המתקדמים ו הנגישות למוקדים עסקיים. באירוע חנוכת המשרדים, במהלכו התקיימה הדלקת נר שני, השתתפו מלבד השר כ"ץ, גם סמנכ"ל תשתיות ומשנה למנכ"לית במשרד התחבורה יעקב (קובי) בליטשטיין, נציג דירקטוריון חברת נתיבי איילון מאיר חן, יו"ר רכבת ישראל דן הראל, מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון והמשנה למנהל רשות החברות הממשלתיות, משרד האוצר, מאיר שמרה.

״על הכתפיים שלכם יש משימה כבדה. אין דבר שהמדינה צריכה יותר מזה – מהפכה בתחבורה המטרופולינית בישראל", אמר השר כ"ץ, "אתם זכיתם לקבל משימה מרכזית, בעלת משמעות רבה לפיתוח כלכלת ישראל. כרגע תל אביב רבתי זה המקום עם הפעילות הכלכלית הכי משמעותית. ואתם החוליה המרכזית. ככל שתתקדמו יותר, כך הציבור ידע שיש על מי לסמוך ויסכים לשאת בנטל. אתם חלק משמעותי במהפכה עצומה שהולכת לשנות את המדינה."

איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי איילון, הוסיף: "המעבר למשרדים החדשים הוא חלק מתהליך ההתחדשות והתנופה שהחברה נמצאת בה. בשנה האחרונה בנינו מחדש את החברה הזו והפכנו אותה לחברה ארצית. גיבשנו סיירת של עובדים שקמים בבוקר ומטרתם לדחוף בכל הכוח את הפרויקטים שמשרד התחבורה מטיל עליהם – פרויקטים שיהיו הבסיס לשינוי הרגלי הנסיעה של הציבור ויצירת אלטרנטיבה אמיתית לרכב הפרטי".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר