שרף חוגג תואר עם חניכיו, לשועל הזקן יש עוד טריקים בשרוול (צילום: עודד קרני)
שרף חוגג תואר עם חניכיו, לשועל הזקן יש עוד טריקים בשרוול (צילום: עודד קרני)

עם שרף על הקווים, מכבי ראשל"צ חולמת לזכות בעוד תארים

אמנם גביע ווינר הוא רק טורניר הכנה, אבל כשאתה מנצח את מכבי תל אביב והפועל ירושלים תוך 24 שעות, האוהדים מתחילים לחלום על הצמרת הגבוהה

פורסם בתאריך: 7.10.18 10:01

אחרי עונה קשה ורצופת כישלונות, החלה מכבי ראשון לציון את העונה הנוכחית בקול תרועה רמה ועם הצהרת כוונות מרשימה: זכייה בגביע ווינר וזה לא רק התואר עצמו, אלא גם ואולי בעיקר – הדרך אליו. מכבי ראשון ניצחה בדרך לגמר את מכבי ת"א והפועל ירושלים ובגמר עצמו, גילתה עליונות מוחלטת על היריבה מבאר שבע וחגגה תואר ראשון העונה עם ניצחון 66:78.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מה שחשוב להדגיש: הניצחונות על מכבי ת"א והפועל ירושלים, שתי הקבוצות החזקות העונה בליגה, הושגו תוך 24 שעות והיו משכנעים ומרשימים מבחינת התוצאה. התואר הזה מגיע לקבוצה שנתיים וחצי אחרי הזכייה באליפות ההיסטורית וההיסטרית, תואר שממנו הייתה מאז רק נפילה. עכשיו, לאור היכולת הטובה במשחקי ההכנה, מצפים בראשון לציון לעונה מצויינת, לא פחות.

 

 

העונה הזו תחל הערב במשחק בית בבית מכבי מול יריבה "נוחה", נס ציונה, שלפי היכולת בהכנה – לראשון לציון לא צריכה להיות בעיה לנצח אותה.

על הקווים ממשיך המאמן צביקה שרף, שמעבר לוותק, לניסיון ולידע הרב שלו, הוא ידוע כמי שמלהיב את חניכיו בצורה מרשימה. שרף שחגג אישית תואר ראשון אחרי תשע שנים שחונות, רוצה מחניכיו העונה מאבקי צמרת, לא פחות. בסגל הקבוצה ובליגה כולה, צפוי לבלוט העונה הגארד קמרון לונג, שהרשים במשחקי גביע ווינר ובמיוחד בגמר עם מאזן מרשים: 24 נקודות ב-39 דקות, 3-6 לשלוש, 9-10 מהקו, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים). הרכז הזר מרקיז רייט יוביל את הקבוצה שתיעזר בעיקר ביכולת הקליעה שלו מטווח 3 הנק'. רייט בלט במיוחד בניצחון על ירון שחלים עם 4 מ-6 ל-3 נק', ועוד 9 אסיסטים. רכש מוצלח יהיה לבטח אדם אריאל, אחד הישראלים הצעירים הטובים בליגה בשנים האחרונות. בקבוצה בונים באזור הצבע על רכש נוסף, עוז בלייזר, ואת התקוות הגדולות ביותר תולים באיגור קולשוב. הצעיר (23) שגדל בקבוצה ושיחק בשנים האחרונות במכללות, שב לראשון לציון והוא עתיד לקבל דקות משחק רבות בעיקר בזכות היכולת שלו לשחק בכמה עמדות.  

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר