עבודות שירות לשודדת ה"טודו בום": משפחת השודד בדרך לערעור

בית המשפט גזר על יובל מוצפי לעבודות שירות בלבד, בעוד שעל שותפה, בר בן סעדון, נגזרו 11 שנות מאסר. עורך דינו של בן סעדון: "במהלך המשפט האמא לא הגיעה לדיונים. היא מאוד כעסה והרגישה שבר נוצל על ידי האהבה שלו ליובל"

פורסם בתאריך: 16.9.18 17:59

הכל בסדר, טודו בום לפחות מבחינת יובל מוצפי. היום (ראשון) גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב חצי שנת עבודות שירות בלבד על מוצפי, בת 19 מראשון לציון, שביצעה יחד עם בן זוגה בר בן סעדון שורה של מעשי שוד בסניפי בנק ודואר באזור. לעומתה מי שהיה שותפה של מוצפי למעשי השוד ובן זוגה, בן סעדון, בן ה-26,  נשלח במאי השנה ל-11 שנות מאסר. בעקבות הפער בין העונשים, אמר היום עורך דינה של משפחת סעדון, אבי כהן, ל"השקמה ראשון לציון": "נוצר פער ענישה משמעותי ולא מידתי. נערער".

בן סעדון ומוצפי ביצעו 11 מעשי שוד בסניפי בנקאים ודואר באזור בסכום מצטבר של 400 אלף שקל. את הכינוי "שודדי הטודו בום" קיבלו לאחר שהתברר כי החליפו ביניהם מסרונים לפני ואחרי מעשי השוד ובאחת הפעמים כתב בן סעדון לזוגתו, לאחר ביצוע שוד: "אני בדרך הביתה, 'טודו בום'". בסופו של דבר נלכד בן סעדון לאחר שוד בסניף בנק בחולון. גם מוצפי נלכדה והיום קבע השופט מרדכי לוי בעניינה כי "אמנם קיימות נסיבות לחומרה מאחר שהמעשים בוצעו תוך תכנון מוקדם, אך נסיבות הנאשמת בתיק חריגות ומיוחדות". בתוך כך, בשל גילה הצעיר החליט השופט להעניק לה הזדמנות לשקם את חייה וגזר עליה עבודות שירות בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפער בין העונשים שקיבלו שותפים מחריף את הקרע בין משפחותיהם. במהלך המשפט החלה מלחמה בין המשפחות, כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון", כאן, האימהות של בני הזוג המתגוררות באותה השכונה בראשון לציון אף הוציאו זו לזו צווי הרחקה. אמו של בן סעדון, עינת, אמרה בעבר: "בר מאוהב ביובל ולה אין אפילו אחוז אחד של אהבה כלפיו. היא הכניסה אותו לחובות של עשרות אלפי שקלים. בר שלפני המקרה היה ילד אחראי שסמכתי עליו בעיניים עצומות, ומהרגע שהיא נכנסה לחיים שלנו, העברתי את הבעלות של בר מהעסק המשפחתי, הייתה לי הרגשה שהיא תביא אותנו לפשיטת רגל, הרגש האימהי פעל והוא לא טעה".

עו"ד כהן המייצג את המשפחה מספר כי האם, עינת בן סעדון, מתקשה להתמודד עם הפרשה: "במהלך המשפט האמא לא הגיעה לדיונים. היא מאוד כעסה, הייתה מאוכזבת והיא הרגישה שבר נוצל על ידי האהבה שלו אל יובל שעיוורה את עיניו. בר לא רוצה שיובל תלך למאסר, אבל אני כסנגור אשתמש בטענות ובראיות שיש לי על מנת לעשות הכל שהעונש של בר יופחת. עבור האמא חרב עולמה והעונש שקיבלה יובל לא באמת משנה לה כי מה שחשוב לה כרגע זה בר".

עו"ד כהן הוסיף כי "הסיפור נפל על ההורים כרעם ביום בהיר. בר היה חייל מצטיין, שירת בצנחנים, עשה מילואים, לא היה לו עבר פלילי והיו להם הרבה מאוד טענות כלפי הבחורה שהיא בעצם גרמה לו להסתבך. אמנם הוא לקח על עצמו את השוד והגן עליה, אבל עדיין נוצר פער מאוד קיצוני ביניהם".

בתוך כך מתכוונת משפחת בן סעדון לערער על חומרת העונש שהוטל על בר. "מצד אחד אנחנו שמחים שיובל לא נשלחה למעצר, אך אנחנו כמובן נטען בבית המשפט העליון בערעור שנוצר פער ענישה מאוד גדול ומשמעותי ולא מידתי בין העונש של בר ליובל. ראוי היה שייגזר עונש קל ליובל, אך זה לא היה צריך להיות פער של 11 שנה של מאסר שהוא קיבל לעומת עבודות השירות שהיא קיבלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר