אירית שורוס משמאל
אירית שורוס משמאל

לקראת החג: מבשלים למען נשים מוכות וזקוקים לעזרה

עמותת מבשלים מכל הלב זקוקה למתנדבים ותרומות, "כולם צריכים להרגיש אהובים בחגים"

פורסם בתאריך: 4.9.18 10:13

"לנשים מוכות שמבלות את החג במעון לנשים, אין לאן לצאת בחג, הן נמצאות שם עם הילדים כששומרים עליהן, ואני בחרתי לעזור ולשמח אותן ואת הילדים, שירגישו אווירה של חג, של בית, שחושבים עליהן, שקונים ונותנים להן, שהן לא לבד, ואין מאושרת ממני כשאני זוכה לשמוע שגרמתי לחיוך בפניו של ילד או אימו"

כך מספרת אירית שורס (47) תושבת נחלת יהודה על הפרוייקט שמובילה בשנים האחרונות: "מבשלים מכל הלב" – נתינת אוכל חם ומבושל לנשים מוכות ודיירי הרחוב.

בראש השנה ובפסח, דואגת שורס להעביר ארוחה חמה לכל הנפשות במעון לנשים מוכות בעיר וכן לכל דיירי הרחוב שאין להם בית, "שגם האנשים הללו ירגישו בחגים אהובים", היא אומרת, "בנוסף לארוחה החמה אני דואגת לאסוף תרומות ממי שמעוניין לתרום, יש לנו תרומות של סבונים וחומרי רחצה טובים שאנחנו אורזים ומעבירים, בנוסף שנה שעברה תרמו מגשי פירות יפים שתמיד משמח לקבל, והשנה קיבלנו תרומות של נעלים ובגדים חדשים לחג לנשים שבמעון".

שורס ממשיכה ומספרת על ההכנות לחג, "הארוחה החמה שאנחנו נותנות, מבושלת ע"י נשים שתורמת ומכינות, מדובר על אוכל ביתי ולא תעשייתי,  "פרוייקט כרובית" עוזר לנו ובראשו ענבל ישראל וכך גם "מעגל נשים" עם הי"ור אתי ונונו, ואנו עובדים בשיתוף פעולה כאשר ממש בערב חג, האוכל מגיע אלי מאותן נשים מדהימות שבישלו, ואני דואגת להעביר אותו".

מלבד הנשים המוכות, גם דרי הרחוב לא נעלמים מעינה של שורס שמספרת, "החלטתי גם לאמץ את אותם אנשים שקופים שגרים ברחובות, בשיתוף פעולה עם הרכזת מהעירייה. אני מתאמת איתה, ודואגת להעביר להם ארוחת חג חמה בטעם של בית, כ-25 דיירי רחוב שחוגגים. זה מחמם את הלב לראות את החיוך שלהם כשהם יודעים שמישהו חשב עליהם".

שורס מספרת כמה היא ניהנת מכל רגע של מעשה טוב וחיוך, אך למרות הכל מבקשת עזרה, " אשמח אם מי שיכול לתרום, מכל העולה על רוחו, גם למעון לנשים מוכות בעיר וגם לדיירי הרחוב, יצור עימי קשר. כל תרומה תתקבל בברכה", היא מסכמת.

אפשר ליצור קשר עם אירית שורס בטלפון 052-9593911

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לא רק מזון, גם סבונים ומכשירי טיפוח נתרמים

לא רק מזון, גם סבונים ומכשירי טיפוח נתרמים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר