יחידת השיטור העירוני (צילום: חורחה נובומינסקי)
יחידת השיטור העירוני (צילום: חורחה נובומינסקי)

בקרוב ברחובות העיר: "שיטור עירוני ראשון לציון"

יחידה חדשה מצטרפת לכוחות השיטור בעיר, היחידה שתמוקם במערב ראשון לציון תשלב 40 מפקחים ושוטרים נוספים שיהיו אחראים על הבטחון ברחובות

פורסם בתאריך: 12.8.18 10:10

בקרוב יצטרפו לרחובות העיר עשרות מפקחים ושוטרים בניידות ובקטנועים הנושאים את השם "שיטור עירוני ראשון לציון". בעיריית ראשון לציון מבינים כי עם פיתוחה וצמיחתה של העיר, עולים גם צרכי הביטחון והבטיחות של תושבי העיר, וכדי לעמוד בסטנדרט שהציבה העירייה בתחום הביטחון, הוחלט לפעול להקמת יחידת שיטור עירוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על המהלך עמלים בעיריית ראשון לציון מזה תקופה ארוכה, בשנה האחרונה הבשילו התנאים למהלך ולאחרונה התקבלה ההסכמה של המשרד לבטחון פנים להקמת היחידה, בימים אלו החל האימון המשותף למפקחים מהחברה לבטחון ולשוטרים, כאשר לאחריו תצא היחידה לדרך. לדברי העירייה מדובר בתוספת כוח משמעותית של כ-40 מפקחים ושוטרים לרחובות העיר ואת היחידה ינהל ערן חיים, שניהל בשנים האחרונות את תחום פשיעת הנוער והמודיעין בחברה לביטחון, חיים עבד בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה ובתי הספר ופועלו בקרב בני הנוער מוכר ברחבי העיר ומשמשות מודל ליחידות דומות בערים שונות.

על מנת ליצור איזון בפריסת הכוחות בעיר ולאפשר מתן תגובה מהירה ככל הניתן, תחנת השיטור העירוני תמוקם במערב העיר, שכן במרכז העיר ובמזרחה ממוקמות תחנות של משטרת ראשון לציון. מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "אנו שמחים שהמשרד לביטחון פנים נעתר לבקשת העירייה להוספת כוח משטרה ומפקחים מוסמכים ייעודיים, ובכך סייע להגשים את המדיניות והאסטרטגיה להעלאת תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר. אנו בטוחים כי היחידה תוכיח את עצמה, וכי יכולותיה המיוחדות יבואו לידי ביטוי בשמירה על הסדר הציבורי ובמניעת אירועי אלימות וונדליזם, ותשפר לתושבי העיר את איכות החיים במרחב הציבורי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רלי

    צרכים ליברוח מהעיר לא מספיק שאין מקומות חניה במיוחד לנכים עז עוד עושים עושק וגזל על חשבונם של החלשים במקום לפרנס אוכלי חינם על חשבון הציבור המיסכן אזי שמיתנכלים לחלשים זאת לא תשובה למענה של דוחות זה ליגנוב כסף מהמיסכנים ביגלל חוסר תשתית לחניות תילכו תיראו באירופה אין דברים כאלה זאת גנבה ושוד לאור היום להכניס תיד לכיס של האזח באירופה הכל מסודר כחה שהם לא זקוקים לפיקוח הונדליזי והגנב הזה כל צושבי רחובות ראשון והסביבה תיברחו הגיעו אוכלי חינם גזלנים ורמאים לעיר שיגנבו מימכם כסף למה במקום לידאוג לחינה דואגים לינוב מימכם ביגלל חוסר בחניה תתבישו שיטור רמאים נוכלים וגנבים זה מה שאתם גונבים מאיתנו במקום לידאוג למקומות חניה כמו בחול הכי נוח ליגגגנוב זבלים תיברחו אמלה זבל מגיע לעיר אוכלי חינם חארות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל כך מיותר סתם בזבוז כסף למה עוד פקחים ועוד שוטרים. העיר הזאת הולכת ונהיית מגעילה מרגע לרגע

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר