תנועת ש"ס שס (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
תנועת ש"ס (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

טענה: תנועת ש"ס משתמשת בנכס העירייה לתעמולת בחירות

נגד ראש סיעת ש"ס בעיר, הרב אריה כהן, הוגשו טענות בגין שימוש לא הולם במרכז "מעגלים" לצורכי תעמולת בחירות, הרב כהן: "אנשים קטנים מנסים לפגוע באחדותינו"

פורסם בתאריך: 8.8.18 11:26

פחות מתשעים יום לפני בחירות ונראה שלא שקט בראשון לציון. אין ספק שהתקופה מאוד רגישה, ושכל חבר מועצה ומתמודד לראשות העיר נבדק ע"י זכוכית מגדלת, "תעמולת בחירות" הוא משפט ששגור בכל מי שנמצא בקלחת הפוליטית, וכולם משתדלים להיזהר שבעתיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בכל זאת, במכתב ששיגר עו"ד יהונתן שרעבי ליועצת המשפטית של עיריית ראשון, הוא מעלה טענות על כך שתנועת ש"ס ובראשם הרב אריה כהן, משתמשים בנכסי הרשות באופן אסור, כאשר הטענות כוללות גם את הטעיית הציבור, ושימוש בעובדי רשות מקומית לצרכים פוליטיים במסגרת שעות העבודה.

"ש"ס עושה כבשלה במרכז מעגלים", טוען עו"ד שרעבי, "המרכז הוא מרכז קהילה תורני של החברה העירונית ראשל"צ לתרבות, ספורט ונופש בע"מ, את המרכז מנהל חתנו של הרב אריה כהן והוא עושה שימוש פסול ואסור במרכז העירוני לצורך תעמולת בחירות של ש"ס, ואף מטעה את הציבור בכך שהוא מציג את אריה כהן כ'סגן ראש העיר', בשעה שהוא לא מכהן כסגן ראש העיר מזה למעלה משנתיים". בנוסף טוען עו"ד שרעבי, "הוגשה תלונה כי אריה כהן מנצל השתתפות בכל אירוע הנערך בנכס העירוני, לצורך נשיאת נאומים פוליטיים, האדרת שמו ופועלו, ומפלגתו, וקריאה לתמוך בו למועצת העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתלונה נוספת עולה הטענה כי הרב כהן מנצל את משרדו בבניין העירייה לפעילות פוליטית פסולה ואסורה, לאחר שהזמין את הציבור לקבל את חוברת אירועי הקיץ של "מעגלים", שהינו מרכז קהילה עירוני, במשרדו הפרטי.

עו"ד שרעבי דורש מעיריית ראשון לציון, טרם פנייה בעתירה לוועדת הבחירות המרכזית בעתירה לפי סעיף 17ב' לחוק הבחירות (דרכי תעמולה) להורות לאריה כהן לחדול לאלתר מלהטעות את הציבור ולהציג עצמו כסגן ראש העיר, וכן להורות לו לחדול מלקחת קרדיט פוליטי אישי על פעילות האגף לתרבות חרדית, ולא לעשות שום שימוש פוליטי בנכס הרשות ב"מעגלים".

 

הרב אריה כהן מבחינתו לא מבין על מה המהומה. "מרכז מעגלים הוא מרכז חוגים אירועים ותרבות שהקמנו עבור המגזר החרדי בעיר", הוא מסביר ל"השקמה ראשון לציון", "והוא מצליח מעל ומעבר למשוער. בחודש האחרון הוציא האגף לתרבות חרדית חוברת עם עשרות אירועים לימי בין הזמנים המתאימים לכל המשפחה. מאות אנשים גדשו את המרכז בעשרות האירועים האחרונים וכנראה הדבר לצנינים בעיני כמה אנשים קטנים שמנסים לפגוע באחדות ולהצר את צעדינו כשהם קוראים לאירועי תרבות – אירועים פוליטיים", טוען הרב כהן וממשיך, "באחד הכנסים שלא מומן על ידי העיריה אלא על ידי מפיק חיצוני, המפיק הזמין אותי לשאת דברי תורה וברכה ואף העלה על דעתו שקף תודה שבו כונתי סגן במקום משנה, הטעות רק מעידה על כך שזה לא היה על דעתי ולא על דעת הנהלת המרכז. אני שמח שהציבור מצביע ברגלים ומגיע בהמוניו לאירועי הקהילה בימי החופשה".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "נבחרי הציבור ועובדי העירייה קיבלו מהלשכה המשפטית הנחיות כיצד להתנהג בתקופת בחירות. התנהלות נבחר ציבור היא בסמכות אכיפה של משרד הפנים ו/או ועדת הערר ו/או משטרת ישראל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר