עג'מי ודב צור בטקס נטיעות בט"ו בשבט האחרון
עג'מי ודב צור בטקס נטיעות בט"ו בשבט האחרון

מדוע סינן דב צור את מוטי עג'מי?

כסגנו וממלא מקומו בעשור האחרון, רצה מוטי עג'מי להודיע אישית לדב צור על החלטתו לרוץ לראשת העיר, מה באמת קרה מאחורי הקלעים?

פורסם בתאריך: 1.8.18 13:32

אתמול הכריז מוטי עג'מי על התמודדות לראשות העיר, עג'מי מחזיק תיק הרווחה בעשר שנים האחרונות, ומכהן כסגן ראש העיר ממלא מקומו של דב צור.

כידוע לפני כחודש וחצי כשהודיע רז קינסטליך, סגנו של צור דאז על התמודדתו לראשות העיר, בשעות שלאחר הכרזתו של קינסטליך הסיר ממנו צור כל תפקיד ותיק שהיה ממונה עליו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום ההכרזה של מוטי עג'מי, ניסה סגנו ומי שליווה אותו בעשור האחרון להשיגו ולדבר איתו על  החלטתו לרוץ לראשות העיר, אך צור אינו ענה לו לשיחות טלפון ולא להודעות, מקורבים מספרים שידע על מה רוצה עג'מי לדבר איתו, "זה לא היה סוד", אומרים מקורביו של עג'מי, "כולם ידעו שתהיה הכרזה בחודשיים האחרונים, השמועות רצו, רק חיכו לראות מתי זה יקרה בפועל".

עג'מי לא חיכה כמו קינסטליך שישללו ממנו את כל הסמכויות, ומשראה שדב צור אינו עונה לו, שלח לו מייל ובו הודיע על התמודדתו לראשות העיר ועל התפטרותו מכל התפקידים.

כאמור ירוץ עג'מי בסיעה נפרדת שנקראת "ראשון אחת", כרגע עדיין איננו יצא בהצהרה מי יהיה מקום שני ושלישי ברשימתו, אך ללא ספק יריית הפתיחה של הקמפיין שלו נורתה.

 

ממטה דב צור נמסר: מדובר בעוד אתנחתא קומית של מערכת הבחירות. בפגישתם האחרונה ביקש מוטי עג'מי מראש העיר התחייבות בלתי חוזרת שימשיך לכהן כממלא מקום ראש עיר, ללא תלות בתוצאות הבחירות למועצה, ולהחריג אותו ממפתח השותפות של יתר הסיעות. הדרישה נדחתה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר